Ik voel me buuuuuhhh

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik voel me buuuuuh en dat heeft niets met de baby-blues te maken. Het lijkt wel of ik na de eisprong vatbaarder ben voor van alles. In ronde twee had ik een heftige blaasontsteking, ronde drie was ik flink verkouden en nu heb ik weer stevige keelpijn. Kortom echt van die dagen om lekker in bed te blijven, en een beer imiteren.

nog even twee dagen doorzetten en dan heb ik vakantie!!!! Mijn lichtpuntje in deze donkere dagen.

Miep

Ik heb deze keer ook na mijn eisprong een blaasontsteking gekregen. Ik moet voortaan na het vrijen meteen gaan plassen, dan voorkom je dat.
En ik denk dat er velen zich hetzelfde voelen als jij... En het weer werkt buiten ook niet echt mee.

Mijn blaasontseking was ontstaan na een weekendje weg. Ik had overdag te weinig gedronken, terwijl ik anders liters drink. Dus in het vervolg een fles water mee.

Ik hoop volgende week op een flink pak sneeuw, bevroren ijsbaan bij ons net buiten de wijk en een heerlijk zonnetje erbij.

En dan twee weken later, mag het lente worden.

Kus
Miep

Hé Mieperdepiep :)

Jij ook lekker vakantie over twee dagen??
Ik ook....twee weken lang hahahaha fijn hé...!!
Hoop dat dat je ff goed doet :)
Fijne Kerstdagen en klus hem erin in het nieuwe jaar hé!!!!
We moeten hier overspoelt worden met een heleboel leuke berichtjes in het nieuwe jaar,

Beterschap en succes,

Groetjes Kaa

Terug
Bovenaan