Ik voel me echt ziek

<p> Hallo mama's to be,</p><p>Ik ben momenteel zwanger van mijn derde en voel me ellendiger dan ooit ik ben de hele dag misselijk en kots meerdere keren op een dag.</p><p>Heeft er iemand tips of tricks zodat ik wat makkelijker de dag door kan komen</p><p> </p><p>X</p>

Niet echt... enige wat je kan doen is meteen bij het wakker worden wat eten, dus voor je uit bed komt. Verder kleine porties verdeeld over de dag eten en licht verteerbaar voedsel eten. Maar als het te erg is moet je misschien maar langs de huisarts.
En hoor ook van veel vrouwen dat iets van melk of yoghurt en gember helpen tegen misselijkheid. Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Hi!
yoghurt helpt inderdaad goed. Cola en paprika chips ook :) 
Maar wat ik je echt kan aanraden is, extra B6 vitamine suplementen innemen. Ook hebben ze bij de apotheek gember capsules, die ook redelijk oké zijn! 

Ik was de eerste periode ook heeel erg misselijk. Ik kreeg door mijn dokter suprimal voorgeschreven. Dit hielp echt goed ! Ik zag van de week bij trekpleister dat ze het daar ook gewoon verkopen. 
Gember cafpsules heb ik ook gebruikt, hielp na een dag of 2 wel, maad meer om de scherpe randjes eraf te halen, en helaas zijn ze supervies om t slikken, wat heb misselijkheid niet echt prettig is.. 

Succes ! 

Ik was ook heel ziek. Heb nu 2x per dag emesafene via de huisarts. T is niet over, maar gaat veel beter. Misschien is dat een idee? 

Terug
Bovenaan