Ik voel me een beetje down...

Zoals de titel al zegt, voel ik me niet echt happy.
Zoals sommigen misschien hebben gelezen zit ik elke week in t ziekenhuis voor uitgebreide echo en bloedprikken ed.
Ik word sowieso met 37 weken ingeleid, als kindje eerder halen niet nodig is tenminste... Maar ik ben de weken aan t aftellen..nu nog 11.
En dat voelt eigenlijk helemaal niet fijn. Ik wil genieten van juist deze tijd. Bij mijn dochter vond ik het heerlijk om zwanger te zijn en was ik trots en blij met mijn zwangere buik.
Nu wil ik t alleen maar zo snel mogelijk achter de rug hebben. Wat ik ook erg vervelend is is dat we nog geen naam hebben voor deze jongen...ik kan maar niks vinden wat ik echt leuk vind...
En ti's heel erg maar ik kan zelfs even niet genieten van t getrappel in m'n buik.
Morgen moet ik hele ochtend naar t ziekenhuis prikken voor suiker en weer uitgebreide echo.
Totaal geen zin in.
Pf sorry dit was weer even mijn geklaag...

Oh, ik kan het me zo indenken dat er van deze dagen voor je tussen zitten...
Maar om je een beetje te helpen voor een leuke jongens naam: www.allebabynamen.nl op deze site vind je echt alles, met betekenis erbij.
Zo ben ik aan de naam gekomen voor mijn knulletje. Paar voorbeelden als je van bijzonder en stoer houd: Cebas, Cil, Mees, Meas, Mads, Zeb, Job, Cas, Cris.... Je kan zo leuk varieren met de letters op de namen.... Ga maar eens kijken en puzzelen. Schrijf de leukste op, en ga daarna strepen, tot je er een paar hebt waar je niet uit kan kiezen, en dan manlief vragen.... Ik geef je in gedachten een knuffel om je op te beuren.
Liefs Frederique

Ook ik kan me voorstellen dat je even niet meer kan genieten van het getrappel. Vooral als je eerste zwangerschap zo makkelijk is gegan verwacht je dit totaal niet! Sterkte meid!!!

Wat jongensnamen betreft weet ik het ook niet echt. We hadden heel veel moeite om deze naam te vinden..Jurgen. Maar wij vernoemen ook, dus dat maakt het weer moeilijker. Succes ermee!

Liefs ciomama

kan me voorstellen zou er dan ook een beetje de balen in hebben. namen zijn best moeilijk hoor, vind ik ook wij zijjn er nu aardig over uit. maar ook met vernoemen wat heel lastig is. als ik een jongensnaam moest zoeken dan denk ik aan sam, lars,mark. gewoon kort.. succes

oh dat down gevoel ken ik deze zswangerschap zo goed!
en zeker toen ik ook nog de griep erbij had was er totaal geen lol meer aan

elke dag maar 100x herhalen waar ik het voor doe, foto's van pasgeboren babys bekijken en babyfoto's van mijn meisje bekijken

namen hebben wij beide keren uit fantasyboeken!!! als je originele namen wilt moet je daar kijken!

verhalen lezen van mensen die hun kindje kwijtraakten of geen gezond kindje hadden of niet zwanger konden worden werkte ook wel, voel ik mij gelijks weer nederig en blij dat ik in ieder geval zwanger mag zijn. Maar vrolijk word je er absoluut niet van dus deze raad ik je niet aan, je hebt je eigen sores al

Terug
Bovenaan