ik voel me (eindelijk weer) goed!!!

ik heb dit forum regelmatig gebruikt om te klagen, met name na de bevalling toen ik mij heel ellendig voelde en  onze Berend veel huilde. Nu 4,5 maand verder kan ik eindelijk weer eens een positief geluid laten horen!

Met Berend gaat het inmiddels ontzettend goed en ook ik voel me eindelijk fysiek en mentaal  weer sterk. Ik geniet volop van hem en ben zo gelukkig met mijn rol  als Berend's mama. Vandaag ben ik verliefd op het leven. Blijkbaar is het me aan te zien, ik kreeg vandaag al twee keer te horen dat ik er zo goed uitzag en wel leek te stralen Kijk, daar groei ik dan meteen een meter van!! ha ha. Ik ben zo gelukkig dat ik soms het gevoel heb dat mijn hart bijna  uitelkaar knalt.  

Ik wens alle mama's evenveel gelukgsgevoelens toe.

groetjes,
Janneke

Hoi,

Ik ben blij dat het goed met je gaat. Eindelijk kun je nu echt genieten van je kindje, net zoals alle andere moeders doen.
Ik wens je veel geluk en blijven genieten he!
Groetjes Linda en Femke

Wat heerlijk voor je!
Ik ben erg jaloers, dat begrijp je vast wel...
Maar het geeft me wel weer wat hoop. Eens, als al mijn ellende achter de rug en zo,   zal ik ook zo stralen!

Geniet ervan!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (16,5 weken)

Hoi Janneke,

Wat heerlijk voor je, meid! Geniet er maar van en houd dat gevoel vast!
Ik herken het heel goed, ik had het ook toen Esther eindelijk tot rust kwam. En het wordt iedere dag alleen nog maar beter!

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan