Ik voel me goed zwanger!

Nu ben ik verder als vorige zwangerschap en voel me op en top zwanger.
niet heel de dag door kwaaltjes zo af en toe eens.
smiddags wel een middagdutje, misselijkheid is al ver over. loop overdag regelmatig naar de wc en snachts er ook vaak uit om te plassen
veel last van mn borsten en kan er niet eens op liggen, mn bh's zijn nu al een beetje aan de kleine kant..

voelen jullie je ook al echt zwanger?

Mooi om te horen dat je je zo zwanger voelt :)
Hier ook wat last van opgezette borsten en kan heel moeilijk naar de wc :-( verder dan dit nog niet echt veel. wanneer heb jij je eerste afspraak bij de vk?

Het lijkt wel of ik de eerste drie maanden heb overgeslagen! De afgelopen twee weken heel misselijk geweest en nu voel ik me fantastisch!
Al huil ik wel overal om! Heb over de dag energie voor 10, maar 's avonds lig al wel om half 10 te slapen!
En ik vind augurken helemaal het einde......

Hier nog niet echt klachten.Wat meer vermoeid dan anders maar daar houdt het bij op.

Ik verwacht elke ochtend de misselijkheid (zoals bij mijn eerste) maar die blijft tot nu toe uit.

Ben wel benieuwd naar de echo, want denk dat dan pas echt doordringt dat ik zwanger ben, nu zo zonder klachten vergeet ik het weleens.

dat heb ik ook regelmatig als ik niks voel.. en ergens anders mee bezig ben of ergens op visite, denk ik owja ben gewoon zwanger hihi

hebben we misschien allemaal wel eventjes

Terug
Bovenaan