Ik voel me helemaal niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb mijn nod zaterdag/zondag, maar zoveel kwaaltjes als ik de vorige maand had zo weinig heb ik er nu. Ben niet misselijk heb geen pijnlijke borsten en ben helemaal niet moe

Ik heb gewoon nu al het gevoel dat het deze maand niet gelukt is
Best wel teleurstellend!!!

meer meiden die hier last van hebben??

Hoi Danique,

Ik heb echt precies hetzelfde als jij!
Heb deze maand dat temperaturen geprobeerd, nou ik snapte er op een gegeven moment niets meer van. Ik had zelfs de duurste digitale oorthermometer die er is, maar als je bijv. drie keer achter elkaar je temperatuur opneemt, heeft ie drie keer iets totaal verschillends aan. Ik kon dus ook niet wijs worden uit wanneer mijn eisprong is geweest. Verder veel stress op het werk, ook niet bevorderend. Ik voel helemaal niet, terwijl ik vorige maand veel PMS verschijnselen had, al een week voor ik ongi werd. Mijn NOD is dinsdag maar ik denk dat ik dit weekend vast een voorraadje tampons ga kopen :eek:( Groetjes en ik leef met je mee, Noor

Hoi Noor22,
Je gaf in je berichtje aan dat je een oorthermometer gebruikte om je temp. te bepalen maar mij is vertelt dat rectaal beter is. Als je tempt. moet je dat elke ochtend op hetzelfde tijdstip doen en voordat je bv. uit bed stapt. Wanneer je uit bed stapt kan je temp. namelijk alweer veranderen. Ze hebben mij gezegd dat 7u 's ochtends de beste tijd is.

Veel succes met tempen!!!

Gr. Leah

He dat is ook vervelend zeg. Ben blij dat ik in ieder geval niet de enige ben

Heb nu de hoop voor deze maand al opgegeven terwijl ik eigenlijk nog helemaal niks weet. Stom eigenlijk maar het is gewoon een gevoel dat ik heb. Ik zal voor je duimen dat bij het bij jou in ieder geval wegblijft !!!

Tot nu toe hier in ieder geval nog niks te bekennen.

Ik ga straks ook alvast een rondje kruidvat doen. Een zwangerschapstest en ook maar een voorraadje tampons

Succes ermee!!!

Hoi

Leah bedankt voor de tips, ik zou dus eigenlijk gewoon een "ouderwetse"
thermometer moeten gebruiken. Weet niet of ik doorga met dat tempen,
het is wel een hoop gedoe. Misschien moet ik het maar gewoon even aan
de natuur overlaten!

Danique ik duim ook voor jou dat de duivels wegblijven! Ik heb precies
hetzelfde gevoel, nu al teleurgesteld omdat ik het gevoel heb dat 't
niet gelukt is. Maar zoals je al zegt, we weten het niet!!!!

Groetjes Noor

Hoi Danique..

Ik heb precies hetzelfde!
Mijn nod was afgelopen woensdag en ben nog steeds niet ongi.
Heb niet het gevoel dat ik ongi word maar heb ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger kan zijn.
Ik voel gewoon niks.
Vreemd is dat!

Ik kom net bij de kruidvat vandaan en heb maar een zwangerschaptest gehaald, ik ga morgenvroeg samen met mijn man testen.
Ik zit nu op dag 37 maar heb een onregelmatige cyclus dus ben bang dat ik toch nog ongi word.

Heel veel succes! En maar hopen dat het deze keer raak is!
Wanneer ga jij testen?

Liefs, Ilse.

Ik ga denk ik zondag testen. Zie er wel een beetje tegenop, want ik weet dat het
gewoon weer een teleurstelling gaat worden. Misschien stel ik het wel even uit.

Ik zal voor je duimen !!!

Wel spannend hoor. Ik ben bezig met ronde 2 en ik hoooooop dat ik overtijd ben. Want dan hoef ik niet zolang meer te wachten dat ik kan testen. Vorige maand was ik keurig op tijd ongi geworden. Ook ik voel nu niets, geen eisprong, geen kwaaltjes....nix!

Dus denk niet dat ik zwanger ben MAAR HOOP HET WEL.

Liefs,
Dompy

Terug
Bovenaan