Ik voel me k..

A

Anoniem

Guest
Oh oh wat baal ik van mezelf.

Ik moet aankomend weekend ongesteld worden en wil graag een tweede.
Ik heb inmiddels een zoontje van 14 maand.
Maar ik wil zoooooooooooooooo graag weer zwanger zijn en een broertje of zusje voor mijn zoontje. Ik ben er in mijn hoofd steeds mee bezig.

Sinds dat weekend dat ik mijn eisprong had moeten hebben heb ik stinkende urine en sinds een week ben ik ontzettend prikkelbaar, moe en denk bij elke steek in de buik of in mijn rug; zou het, zou het???????

Ik wou dat ik het naast me neer kon leggen en gewoon "ongedwongen" aan de klusserij. Dan zou ik er niet zo mee bezig zijn en wordt het niet een grote teleurstelling als ik toch ongesteld word.

Voor iemand herkenbaar????

Groetjes Marieke

Marieke,

Heel erg herkenbaar. Mijn dochtertje is nu bijna 2,5 en ook ik wil zooooo graag een tweede. We zijn nog niet zo heel erg lang bezig, komende week ga ik weten of het gelukt is in de 4e ronde maar ik ben er bang voor. Iedere keer weer is het een teleurstelling ;en eigenlijk denk je: Ik mag niet klagen, er zijn mensen die al echt veel langer bezig zijn maar toch, als je graag wil is iedere maand te lang. Op zich blijf ik wel positief maar als ik weer ongesteld ben geworden dan ben ik echt de hele dag er van af. En daar baal ik dan weer van dat ik me zo rot voel. .

Groetjes Lotje

hoi marieke

je verhaal is heel herkenbaar meid, ook wij zijn bezig voor nr.2 mijn zoontje is 2 jaar en 4 maanden, en we zitten bijna in ronde 10, en ik heb nu 2 rondes gehad met clomid, Nu was afgelopen zondag of maandag mijn eisprong dus vanaf zaterdag flink aan de klus geweest, en nu vanmorgen zit er bloed in me onderbroek , ik heb de gyn gebeld en ik kreeg de verloskundige en die zei dat ik het niet als een mensturatie moet beschouwen want daar is het te vroeg voor, innestelling is ook te vroeg, als het bloeden erger wordt moet ik morgen de gyn weer bellen een een afspraak maken voor   vrijdag, ik ben helemaal van slag want ook wij willen heeeeel graag een tweede, ik hoop dat dit bloeden stopt vandaag nog
Sterkte meid, en ik weet hoe je je voelt

xxx linda

Hahahah, herkenbaar hoor!
Had net ook al op je innestelingsbloeding verhaal gereageerd.

Ik ben echt aan het tellen he nu. Ik weet precies wanneer ik m ´n eisprong heb gehad.
Zit ik zo van: Okee, gisteren zou het ongeveer in m ´n baarmoeder aankomen (dag 4-5) en morgen gaat het zich misschien wellicht innestelen (dag 6-7). Hahahaha, en maar wachten natuurlijk!

Ook wij gaan voor een tweede. Ik was er meteen al heel veel mee bezig. Maar nadat ik in september en november een mk heb gehad (gelukkig nog vroeg met een week of 5-5,5) wordt het ermee bezig zijn steeds iets minder. Je wilt het natuurlijk zo snel mogelijk. Ik was zeg maar ongeduldig. Nu ben ik er een stuk rustiger onder. Heb zelfs zoiets van als het nu raak is, moet ik eerst de 5-6 weken maar eens doorkomen...

Succes!

Groetjes Sientje

Hoi marieke,

Dat van die stinkende urine herken ik wel.
Wij zijn bezig voor onze eerste en zitten nu in ronde 3.
Wat ik al zei ik heb ook
'last"van stinkende urine, moe en ja ook een beetje prikkelbaar.
Mijn cyclus is volgens mij nog niet helemaal op orde. heb denk ik een cyclus van 21 of 28 dagen. En moet aankomende zondag ongesteld worden.

Nou meid, je bent in ieder geval niet de enige die kwaaltjes heeft. Als ik het zo lees.
Heel veel succes.
Groetjes Ank1

Hoi Marieke,
Heel herkenbaar hoor!! Ook ik wil graag een tweede, onze dochter is nu bijna 16mnd. Ik ben gisteren ongesteld geworden (paar dagen te vroeg) en daarmee gaan we nu naar ronde 10. Ik had het leuk gevonden om twee kids kort op elkaar te krijgen, maar helaas. Ik heb er enorm van gebaald, vond mezelf falen etc. Maar een groter leeftijdsverschil ertussen is ook leuk! Ik vond mezelf te geobsedeerd, moet zelfs huilen als iemand vertelt dat ze zwanger is. Ik probeer nu een beetje te relaxen, al is dat soms moeilijk. Ik wil graag een tweede en hoe meer ik van anderen hoor dat ze zwanger zijn hoe meer ik er weer naar verlang om zwanger te zijn. Ik heb nu voor het eerst niet uitgerekend wanneer ik weer ongesteld moet worden in januari, probeer er zo de druk af te halen. Ook ga ik even geen ovulatie-test doen (afgelopen mnd voor het eerst gedaan), en heb ik eind van de mnd een afspraak bij de gyn, in principe gewoon voor controle.
Linda, ik zag dat jij ook in ronde 10 zit, nu met clomid. Hoe komt het dat je 'nu al' clomid spuit? Ik dacht dat ze dat pas deden na een jaar.
Dames, heel veel succes!!!!
Groetjes, Esther.

Hallo,
Bedankt voor jullie reacties!!!!

Ik lees jullie verhalen ook met herkenning.
Vooral dat stuk over het verdrietig zijn als anderen zwanger zijn.

Om mij heen zijn veel mensen zwanger die toen tegelijk met mij zwanger waren en zij krijgen dus nu de tweede. Ik kan dan heel jaloers doen; Ik wil dat ook!!!!
Maar als ik relativeer denk ik; ik heb een zoontje van 14 maand dus wat zeur ik nou.
Er zijn mensen die helemaal geen kinderen kunnen krijgen en ik heb een prachtzoon.

Maar dan denk ik; Ik wil zooooooooooo graag.

Vannacht een rare bruine slijmsliert in mijn onderbroek.
Dan denk ik gelijk weer; oh zou het?

Op naar het weekend en na het weekend, bij geen ongesteldheid, testen.

Het zou een heel leuk kerstkadootje zijn.

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan