ik voel me kindje nog steeds niet

Ik moet het even kwijt en vraag me gelijk af of iemand ook zoiets heeft meegemaakt!!

Ik ben nu precies 27 weken en voel me kindje nog steeds niet! Ook heb ik sinds vandaag steken in mijn zij! Vandaag bij de verloskundige geweest voor controle, moet omdat ik geen gevoel heb iedere 2 weken terug.

Nu moet ik morgen naar het ziekenhuis voor een CTG-scan !!
Ben benieuwd hoe het afloopt! Ze zeiden dat ik me geen zorgen moest maken, maar echt een prettig gevoel is het niet!

Janneke!!

Hoi Janneke;

Zit de placenta aan de voorzijde of hadden ze dat al bekeken? Dan zou het kunnen dat je je kindje nog niet voelt.

Ik hoop maar dat je hem/haar snel mag gaan voelen. Het lijkt me wel eng. Misschien is hij overdag druk en als je slaapt wel actief en dat je het nu nog niet door hebt.

Veel succes met de CTG en hou ons op de hoogte.

Groetjes Joyce

Ja, de plecenta zit aan de voorzijde, maar dan moet je hem toch wel voelen zei de verloskundige, spannend!!

Zie ik je morgenavond ook op de cursus of........?

Ik hoor zo vaak dat je bij een voorliggende placenta je kind minder voelt. De mijne ligt ook voor, maar het voelt wel net als de eerste. Alleen schopt-ie op een andere plek.

Hoi Janneke,

ik ben helaas al ingedeeld in een eerdere groep van de zwangerschapscursus. Dus de meiden zijn allemaal  zeker 3 weken verder dan ik of nog verder. En nog maar 3 lessen en het is  al afgelopen. Wel jammer. De begeleidster zei nog: Volgende week begint een gropeje met een meisje dat net zo ver is als jou. Dan ben jij dus. Ik vind het wel jammer dat ik al zo vroeg moest want over 3 lessen is het al weer voorbij en dan moet ik nog 2.5 maand wachten tot de bevalling.

Veel plezier in iedere geval en wi eweet komen we elkaar nog wel een keertje tegen daar.

Groetjes Joyce

hoi janneke..

ik las je verhaal en wou je alleen maar even heel veel succes wensen en ik hoop voor jullie dat het een goed verloop zal hebben.

groet annelies

Terug
Bovenaan