Ik voel me kiplekker!!

Hallo dames!!

hoe gaat het met jullie??
Zoals jullie aan mijn onderwerp al kan zien voel ik mij super goed.
Totaal nergens last meer van. Ik kan goed slapen, goed eten als ik zou willen zou ik nu nog kunnen bungeejumpen. En hierdoor (ja ja daar ga ik weer) ben ik weer ongerust over mijn wondertje.
Ik heb 16 april pas weer een afspraak bij de vk. Ik heb al 3 weken niks meer gevoeld, gehoord. Zal het nog wel goed zijn? Kan ik maar dagelijks naar de vk hahahha
Herkennen jullie dit ook?

Groetjes,
Shirley 16 wkn + 5 dgn.

Hoi !

Wat fijn zeg dat je je zo goed voelt! Maar begrijp dan ook wel weer die onzekerheid. Probeer er wel een beetje van te genieten he, dat je je zo goed voelt nu!

Ik voel me ook vrij goed. op veel hoofdpijn na. Maarja, als dat het enige is. En kan sinds een week niet meer op mijn buik slapen!! Balen!! haha maarja geeft niet!

x jacqy

18w6d

Ik heb dat dus ook! Heb het gevoel alsof ik de hele wereld aan kan, heerlijk!
Maar net als jou ook wel onzeker, want behalve 's avonds iets sneller moe heb ik ook helemaal geen klachten meer. Anderhalve week geleden twee 'plopjes' gevoeld waarvan ik dacht dat dat de baby was, maar sindsdien niets meer... Maar mijn buik wordt met de dag dikker!  Dinsdag de 14e hebben we 's ochtends een afspraak bij de vk en 's middags bij een verloskundigenpraktijk in Groningen de 20 weken echo. Wel spannend allemaal! Hoop dat alles goed is.

Maar ik zou lekker gaan genieten van het 'kiplekker zijn', want er komen vast ook nog wel andere tijden!

Groetjes, RdV1984
18w5d

Hallo meiden,

fijn om te weten dat ik niet de enige ben met zulke gevoelens. Ik ben helaas nog niet zo ver als jullie dus ik heb zelf nog geen buikje. Dus daaraan kan ik ook niet echt veel zien dat "het" begint te groeien.
1 mei heb ik mijn 20-weken echo. Ik ben echt benieuwd wat het wordt. =)

En inderdaad, geniet ze nog allemaal =)

-x-
Shirley

Hoi allemaal,

Ook ik voel me goed, in de zin van dat ik bijna niet meer hoef over te geven en veel minder moe ben als de afgelopen weken. Mijn buik begint iets te groeien. Maar ben nog steeds min vijf kilo....

Maar juist daardoor voel ik me onzeker...........stom he?
Omdat het de vorige keer is mis gegaan ben ik nu toch onzekerder en bezorgder of alles wel goed is.
Vorige week heb ik het voor de laatste x gevoeld. Daarvoor ook een keer.
Het hoeft niets te zijn want de baby ligt heel diep. (net zoals bij de andere 2)

W.s. komt het ook door de gebeurtenissen die op het ogenblik spelen in de familie die veel met me doen. Veel wakker liggen en piekeren.

Volgende week dinsdag hebben we de 20 weken echo en zie daar zo naar uit.
Als we het hartje maar horen.
Of stel ik me nu aan? Sorry dat ik me zo onzeker/kwetsbaar laat zien maar het zit me gewoon heel hoog.

Succes allen!

gr. Blije Mama van 2
18 weken en 4 dagen

Heerlijk dat je je zo goed voelt!
Ik voel me ook een stuk beter dan de eerste weken!! Ben er echt heel blij mee! Maar ik voel de baby al elke dag bewegen dus hoef er dan niet over in te zitten of alles nog goed zit!

Ik snap je heel goed, maar waarschijnlijk is alles okee!! Het is heel normaal dat je je nu zo goed voelt!

Groetjes

Terug
Bovenaan