Ik voel me klote

A

Anoniem

Guest
Hai dames, ik kwam bij de dokter vandaag, en die dacht aan een afgebroken zwangerschap een miskraam dus. En daar bij komt nog eens dat mijn nieren niet goed werken. En ik weer naar het ziekenhuis moet en naar de gyno en euroloog.
En nu voel ik me klote en blijf maar janken, en mijn   vent is er ook al niet kut dus.
Ik weet het even niet meer. Net begonnen bij mijn nieuwe werkgever.Ze zien me  al aan komen,Dan hoeven we je niet meer. Net zo leuk werk.
Sorry maar moest ven mijn hart luchten.Jeniffer

Oww wat balen zeg!

En dan is je ventje er nog niet eens.

Heel veel sterkte!

Liefs Noussie

Hoi jennifer...

Wat klote zeg! Wat heb jij een rotdag achter de rug...en nog zo alleen...
Ik wens je heel veel sterkte!!!
Hopelijk krijg je verder niet nog meer verontrustend nieuws en kan je nadat je dit verwerkt hebt...gewoon lekker naar een volgende ronde!

Liefs Linnepinnie

Hallo Jennifer,

Ik leef met je mee. Er is niets vervelender dan dubbel slecht nieuws te krijgen en er dan ook nog eens voor je gevoel alleen voor te staan. Maar het is heel goed dat je je hart hier in elk geval gelucht hebt. Ik begon me al af te vragen waarom ik weinig berichten van zag. Ik had de hoop geen nieuws is hoop ik goed nieuws.
Heb je al enig idee wat er met je nieren aan de hand kan zijn? Was je moe of zo de laatste tijd?

Veel sterkte met je gezondheid, en denk maar zo als een werkgever niet door serieuze klachten heen kan kijken, is het meestal niet zo'n fijne werkgever.

liefs Nathalie

Heel veel sterkte. Hopelijk voel je je snel weer beter en is je vriend snel weer thuis om je te troosten.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan