ik voel me niet prettig

A

Anoniem

Guest

hallo meiden
ik heb hier een tijd niet geschreven het wordt me soms allemaal even te veel maar ik ben er weer ik heb zaterdag 3 februarie de laatste iui gehad dat het nu niet gaat lukken ga ik voor ivf maar ik heb nu iedere keer al van af de inseminatie buikpijn en vandaag weer net ongy buikpijn
ik maak me zorgen der over wie heeft dit ook wel en het zag er verder allemaal goed uit er zaten 3 eitjes we hadden veel kans op een tweeling en misschien 3 maar daar moesten we niet van uit gaan maar dat kon en toen ze het ingebracht hebben had ik net op dat moment een eisprong nou dat is toch ook een heel goed teken
graag hoor ik van jullie meiden

liefs xxx annebel

Hoi Annebel,

Jeetje, klinkt niet zo goed, meid. Probeer je goed te houden, hoor. Ik weet, tis moeilijk, ik heb het zelf nu ook even moeilijk. Is dit al je zesde IUI? of ga je al eerder beginnen met IVF.

Groetjes Kippie.

hallo kippie
dit is mijn 6de iui al weer nu gaan we voor ivf is wel even een stap hoger
en jullie doen ook al ivf hoe ervaar jij dat ik lees vanalles er over ik zie der wel tegen op
maar dat is met alles zo denk ik dan
liefs annebel

Hee meissie,

Het is vandaag DE dag dus wij denken hier in het midden van het land aan jullie!! We zijn heel benieuwd of er al iets te zien is! HOPENLIJK NIET en ben je lekker zwanger net voor de ivf!!!

x ing

Terug
Bovenaan