A
Anoniem
Guest
Heej,
Ik ben Denise en ik ben 19 jaar en mijn vriend Mark is 21 jaar.
in augustus 2007 ben ik zwanger geraakt door de pil heen.
Mijn vriend en ik besloten om dit kindje te houden.
Helaas kreeg ik in september een miskraam.
Mijn vriend en ik hebben toen besloten om toch door te gaan en voor een kindje te gaan.
Toen ik in september 2008 nog steeds niet zwanger was, ben ik naar de gynacloog gegaan.
Ik heb alles verteld enzo,ook dat wij een huisje hebben en allebei een goede baan enzovoort enzovoort.
Vervolgens hebben we onderzoeken gehad, en daaruit bleek dat ik teveel testosteron (mannelijk hormoon)in mn bloed heb.
Dit zou volgens de gynacoloog komen doordat ik te dik ben, want, zo zegt zij, vetweefsel bevat testosteron.
Dus de reden waarom ik volgens haar niet zwanger word, is doordat ik te dik ben en ik moest volgens haar eerst maar 20 kilo afvallen , dat is dan mijn `ideale`gewicht en ook het gewicht dat ik woog voordat ik aan de pil ging en daarna zouden we verder kijken.
Nu wil ze me verder niet meer helpen voordat ik dus ook daadwerkelijk afgevallen ben.
Ik vind dit allemaal zo bevooroordeeld.
Ik bedoel, ze behoord me gewoon te helpen, of ik nu wat dikker ben of niet.
Ik heb het idee dat ze of wil dat iedereen het ideale gewicht heeft(wat natuurlijk ook heel normaal is, omdat dat gewoon veel gezonder is) of dat ze me gewoon nog te jong vind ofzo.
Maar voor alsnog, als dokter behoord ze me gewoon te helpen.
Ik weet ik niet wat ik er mee opschiet nu ik dit getypt heb, maar misschien heeft iemand van jullie hetzelfde meegemaakt so whatever.
Of wil iemand de mening hierover kwijt. Want ik vind dit eigenlijk wel enigzinds belachelijk. Ik bedoel, er zijn wel dikkere mensen in de wereld die ook kinderen hebben gekregen.
Het lucht in ieder geval op.
Bedankt voor het lezen in ieder geval!
Xxx Denise