Ik voel me niet zwanger ?



 
ik ben volgens mijn test van afgelopen zaterdag zwanger van mijn derde
kindje , alleen ik voel me helemaal niet zwanger en bij de eerste twee
heb ik dat wel gehad zijn er mensen die zich hier in herkennen , ik ben
nu volgens de berekeing 5- 6 weken zwanger en zou het leuk vinden om
met meiden/dames is contact te komen die net zover zijn om gezellig
over de zwangerschap te kleppen en bijpraten  
 

Hay,

ik ben nu 12 wkn zwanger van mijn 1ste kind. Maar mij werd ook verteld dat ze het vaak al wisten voordat ze een test hadden gedaan. Nou, ik heb helemaal niks gemerkt! Pas rond de 8 weken begon ik idd wat te merken. De één voelt snel wat, de ander niet. Net als denk ik de één misselijk is.
Maar leuk joh, al van je 3e zwanger! Ik wil later ook graag nog ´n 2de erbij.


Nou, groetjes Cody
 
Hoi

Allereerst van harte gefeliciteerd dat je zwanger bent. Ik heb gisteren een test gedaan en daaruit is gebleken dat ik ook zwanger ben. Het is mijn eerste dus ik heb helemaal geen idee hoe het voelt om zwanger te zijn, maar ik moet zeggen dat het tot nu toe een beetje onwerkelijk is omdat ik me hartstikke goed voel, gewoon zoals normaal. Ik moet nog waarschijnlijk even laten onderzoeken op hoeveel weken ik nu zit, want ik ben in november gestopt met de pil en in week 1 ongesteld geweest en daarna niet meer. Ik voel mij ook niet zwanger met uitzondering van een paar kleine dingetjes. Ik denk dat het op een gegeven moment vast wel gaat veranderen. Succes in ieder geval.

Groeten Erica
 
Hoi Zwelgje,

Wat leuk voor je dat je zwanger bent. Ik ben momenteel net zo ver als jij en ik heb een beetje hetzelfde als jij hoor! Ik ben sowieso al lang blij dat ik niet misselijk ben en dat wil ik graag zo houden, en het liefst ga ik zo nog door tot aan de bevalling. Maar ik voel me wel een beetje onzeker doordat ik alleen maar op basis van die zwangerschapstestjes weet dat ik zwanger ben. Ik heb wel wat pijnlijke borsten, dus dat is dan nog een soort van houvast, maar ik zou blij zijn als mijn eerste bezoek aan de verloskundige kan bevestigen dat er werkelijk een klein mensje in mijn buik groeit! Het is voor mij de eerste zwangerschap dus ik vind het allemaal reuzespannend!
 
Hoi Allemaal

Ik zit met precies hetzelfde 'probleem'. Ik ben nu als het goed is ruim 6 weken, maar ik merk niks, tenminste ik ben niet misselijk of zo. Oke, mijn borsten zijn wel gevoeliger, en ik heb een tijdje terug wel lichte buikpijn gehad, maar verder voel ik niks.
Dit weekend willen we het onze ouders vertellen, maar dat voelt heel vreemd, omdat ik zelf eigenlijk niks voel. Ik ben hier best onzeker over. De verloskundige zei dat niet iedereen last had van misselijkheid, dus dat stelt dan wel een beetje gerust, maar ik denk dat ik dit weekend maar gewoon nog een keer een testga doen. Voelt toch iets zekerder!

Groetjes
 
Lieve allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, maar bekend op het forum, zwanger worden na een miskraam.
Ik ben nu 6 weken zwanger en voel ook helemaal niet, behalve af en toe wat van die krampjes onder in de buik.
Alleen een zwangerschapstest die zegt dat ik zwanger ben, nou ja 2 testen, mijn vriend kon het niet geloven en stond erop om er nog een test tegen aan te gooien.
Raar, van mij eerder zwangerschappen, 1 windei, curretage met 8 weken, en een overleden kindje met 20 weken, gevolgt door een bevalling, toen was ik constant misselijk, en braakte alles er weer uit.
4 april heb ik mijn eerste echo, ben ontzettend benieuwd.
Dus jullie zijn niet de enige zonder zwangerschapskwaaltjes

veel liefs,
Pascalle
 
Lieve mensen.

Maak jullie niet zo druk, ik kwam er zelf pas met 11 weken en 4 dagen achter, dus ook niets gemerkt! En alles gaat prima....

Liefs en genietze allemaal van de mooie komende periode











 
hoi allemaal

ik ben nu bijna 15 weken zwanger van ons 2e kindje
en tot nu toe voel ik me ook nog steeds niet zwanger vind het wel erg jammer wand anders zou ik er mischien ook wat meer van kunnen genieten  maar volgens de vk is alles goed dus daar maak ik me dan ook geen zorgen over
denk dat het pas gaat komen als ik het kindje ga voelen bewegen

wens verder iedereen een fijne  zwangerschap toe
 
Terug
Bovenaan