Ik voel me niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Vandaag slaat de angst toe,ik heb helemaal geen klachten.
Ik ben nu 5 weken en 4 dagen maar ben niet misselijk heb eigenlijk helemaal geen klachten en dus voel ik me helemaal niet zwanger.De zere borsten die ik gister  nog wel had en vandaag niet meer?Het gerommel in me buik is ook weg,ook de buikpijn (die kleine krampjes onderin de buik) is weg.Heeft iemand dit van jullie ook dat ze helemaal niks voelt?? Krijg 22 september pas een echo.

Amanda

hallo,
heb ik ook gehad de eerste 8 weken had ik nergens last van helemaal niets. Kon ook bijna niet geloven dat ik zwanger was. Met 9 weken kreeg ik mijn eerste echo en alles was goed! en toen begon het ik werd echt vreselijk misselijk kon niets binnen houden en mijn borsten deden zeer. Dus de "kwaaltjes" kunnen echt wel komen maar voorlopig zou ik maar lekker genieten en niet te veel zorgen maken. Ben nu bijna 20 weken en alles gaat goed.

gr,
marike

hoi amanda,

wat je beschrijft is heel herkenbaar. Ik had ok niet het gevoel zwanger te zijn. Geen moment misselijk geweest maar wel pijnlijke borsten en erge menstruatie pijntjes. Heb echt het idee gehad dat ik ongesteld moest worden en heb daarom ook met bijna 2 weken overtijd postief getest. Geen klachten gehad en ook de druk van de borsten nam af, dus ook echt momenten gedacht van...dit was het dan. Nu ben ik 25 weken en tot op het moment dat je het kindje voor het eerst voelt had ik nog steeds vaak geen idee dat ik zwanger ben.
Mijn advies is; geen zorgen en iedere vrouw is uniek wat betreft de beleving van een zwangerschap. geniet ervan!

Liefs Marinte

Terug
Bovenaan