Ik voel me nog niet echt zwanger??? Komt dat nog???

Hoi meiden,

Ik vroeg me af wanneer voelde jullie nou echt dat jullie zwanger waren?
Ik heb vanmorgen weer een test gedaan omdat ik het nog steeds niet
kan geloven, vandaag is pas mijn  echte nod de test was gelukkig
weer positief! Ik voel me verder kip lekker op een apparte soort
misselijkheid na! Ik hoor wel weer van jullie! Liefs isa.
 

Hoi Isa,

geen zorgen maken hoor. Ik merkte pas dat ik zwanger was, toen ik ongeveer 1,5 tot 2 maanden was. Laatste 1,5 dan ook flink misselijk geweest. Maar in ´t begin heb ik niks gemerkt. ´t Is dat ik af en toe zo ´n testje deed voor de fun en dat ik zag dat ik zwanger was. Maar de 1 heeft er denk ik meer last van dan de ander. Wees blij hihi, beter dan dat je overal pijntjes hebt hoor!
Nou, gefeliciteerd! Probeer er lekker van te genieten.

Groetjes Cody                
 
Hoi Isa,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het is nu allemaal nog zo onwerkelijk, he? Ik zag dat je vol met vragen zit en moest er stiekem wel een beetje om glimlachen.
Heel herkenbaar! Als je zo'n test gedaan hebt, zegt het je  natuurlijk nog niet zoveel, ondanks dat je je heel blij voelt.
Bij mij begon het pas echt tot me door te dringen toen ik met 7 weken de eerste echo had gehad (normaal krijg je er pas één rond de 12 weken, maar omdat ik een miskraam heb gehad mocht ik eerder komen).
En echt zwanger voelde ik me pas toen de eerste 3 kritieke maanden voorbij waren.
Je moet het gewoon maar allemaal op je af laten komen, en er lekker van genieten.

Groetjes, Anna
(21 weken)
 
Hoi Isa,

Ik heb dat gevoel ook wel een beetje, pas vorige week, toen ik een paar dagen minder lekker was voelde ik me meer zwanger!
De eerste paar weken merkte ik er helemaal niets van, behalve dat ik niet ongesteld werd.
Ben nu 9w3d en heb dus nog maar drie dagen gehad dat ik wat beroerd/misselijk was.
Ik denk dat het pas echt komt als ik de eerste echo heb gehad, maar dat duurt nog 3 weken!

Het is inderdaad wel lekker als je nergens last van hebt, maar ook wel weer lastig, omdat het dan nog niet echt is voor je gevoel.

Maar het komt vanzelf wel hoor! Heel veel plezier van je zwangerschap!

liefs Klarie
 

Hoi Isa

zelf kwam ik erachter toen ik al bijna 11 weken zwanger was en buiten last van moeheid had ik geen kwaaltjes.
tot de 18e week ook geen buik en ik geloofde echt niet dat ik zwanger was.
zelfs nadat ik voor de termijnecho was geweest en onze uk voor het eerst zag geloofde ik het niet omdat ik nergens last van had.
ik heb nog steeds niet echt ergens last van, alleen is het met buik nu wat lastiger om dingen te doen, zoals omdraaien in bed en uit het bed stappen.
ik maak me nu ook geen zorgen meer, voel de baby elke dag dus..
ik denk dat je wel wat meer gerust bent als je de echo hebt gehad..
en niet iedereen hoeft kwalen te hebben!! haha ik was ook zo hoor, heb iedereen aan zijn hoofd gezeurd hier, zo gek was ik van onzekerheid..
maar goed, komt wel goed, je krijgt strax een mooi echo en dan word het allemaal veel echter!!
en ik vind het ontzettend goed van je dat je al vragen stelt, heb ik ook gedaan en het lucht niet alleen op, er zijn altijd mensen die wel een antwoord weten!
wens je verder een fijne zwangerschap en hoop je gauw op msn te spreken!

liefs sarah
 
Terug
Bovenaan