Ik voel me raar!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik wil toch even iets van me afschrijven:

Ik voel me raar! Mijn man en ik zijn deze ronde weer enthousiast van start gegaan...we hebben (met behulp van Ovu-testen) op de juiste dagen (dat hoop je dan) geklust...en hopen dan ook dat het deze maand eindelijk raak is! Vandaag (als ik het goed berekend heb) zou de innesteling kunnen plaats vinden. Ik voel me al een paar dagen raar: Heb voor mijn gevoel al wat zwaardere borsten (niet pijnlijk), ben erg moe....kwam gister om 18:00 uur thuis en viel bijna gelijk in slaap op de bank, ben een beetje emotioneel en mijn buik is opgeblazen. Maar het gekke is dat ik het opeens ook zo warm heb (niet van het mooie weer) Heb ook last van transpireren...en dat heb ik 'normaal' gesproken nooit!

Ik had vorige maand eigenlijk hetzelfde maar bleek niet zwanger te zijn. Ik weet dat ik moet wachten (tot volgende week woensdag) maar ik ben het wachten gewoon zo zat!!

Ik wens jullie een fijne dag! Liefs Lynn.

Hoi Lynn!

Als je vorige maand hetzelfde had, zou het natuurijk heel goed kunnen dat je ook nu gewoon ongi wordt. Wat ook zou kunnen, is dat je toch heel even zwanger bent geweest en het toch vlak voor je ongi mis is gegaan. Dat schijnt bij 1 o pde 3 zwangerschappen te gebeuren heb ik wel eens gelezen....

Wachten is zo moeilijk! Ik weet er alles van! Plan je dagen lekker vol, dan is het zo woensdag ;-)

Succes met wachten, ik wacht met je mee! (Tot zaterdag)

Liefs Daisy

Ook hier zijn de klachten herkenbaar!! Laat je niet gek maken, ik voel me elke maand raar voor NOD en deze lijken op zwangerschapskwalen, maar steeds niets.... Enne... het wachten...daar hebben we allemaal moeite mee denk ik. Ik vind het ook verschrikkelijk! helemaal als je dan toch weer ongi wordt. Liefs, Anna

Hoiii!
Nou hopen maar dat je zwanger bent!!
Maar dat je moe bent kan ook door het weer komen.. en zwaardere borsten krijg je volgens mij altijd in de 2e fase.

Nou we hopen maar dat je gewoon zwanger bent van een mooi beebje!

Hoelang zijn jullie nu bezig?
Liefs,

Dank jullie wel voor de reacties! We wachten gewoon weer rustig af....Grrrrr!! Haha!

@muisv: We zijn vanaf September 2010 bezig! (eerste kindje)

Terug
Bovenaan