<p>Lieve mama's</p><p>Ik typ dit met tranen in mijn ogen. En wil vragen of iemand hier tips of ervaringen heeft.</p><p>Ik heb een dochter van 2.5 jaar en een zoon van 9.5 maanden. Mijn zoon is de laatste weken heel veel aan het huilen en mopperen zowel overdag en snachts nu ook weer. Ik raak hier uitgeput en gestresst van. Vandaag was mijn dochter lief me weer aan het uitdagen ( hoort natuurlijk bij de leeftijd) ze duwde haar broertje voor de 3de keer om, trok haar schoenen weer voor de 4de keer uit. En schopte de hond zonder reden. Toen ik haar wilde verschonen rende ze weer 3 keer weg. Ik ben zo ontploft dat ik haar bij haar armpjes pakte en heel hard heb geschreeuwd in haar gezicht dat ze op moet houden en moet luisteren!!! . Ben toen ook nog een tijdje kwaad geweest. Maar voel me al de hele tijd schuldig.. heb haar 100 knuffel en sorry gegeven.. en voel me zo intens verdrietig omdat ze zo geschrokken was.. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee ? Of tips wat ik de volgende keer kan doen als ze het te bont maakt ?.. ik merk dat ik nu ook minder kan hebben omdat ik een beetje gefrustreerd raak van mijn zoon.. </p><p>Dank jullie wel alvast! </p><p>Veel liefs ! X </p>