ik voel me shit!

A

Anoniem

Guest
Ik ben net 6 weken zwanger en ik voel me shit...het is echt lastig als je dit nieuws met niemand kan delen en als je (behalve vermoeidheid en misselijkheid) niks merkt van je kindje! Ik mag pas over 2 weken naar de verloskundige en voor de rest is het wachten, wachten, wachten...ik ben het nu al zat!!
We hebben elke week wel een feestje, ik moet ik weet niet hoeveel smoesjes bedenken om dat wijntje en die brie te laten staan, ik raak nog eens verstrikt in al die leugentjes.
Ook weet ik niet of ik al blij kan zijn, ik heb nog geen echo enzo gehad. Straks is er iets mis...Zo. Dat moest er even uit hoor. Ik ben ongetwijfeld niet de enige die zich zo voelt en in alle boekjes staat dat dit gevoel heel normaal is maar daar heb ik nu even helemaal niks aan. Ik voel me gewoon shit! Niks roze wolk!
Hebben jullie dat nou ook?

hoi,

vervelend he dat wachten., maar om eerlijk te zijn je mag vroeg heen hoor! ik ben nu 11 weken zwanger, en mag pas met 14 weken naar verloskundige en heb nog geen echo gehad, die krijg ik tussen 14 en 18 weken.
maar ik snap wat je bedoeld, vooral omdat je nog niks voelt, ik ben kotsmisselijk dus neem dat maar als bewijs!

een goede smoes is, je zit aan een antibiocitica kuur voor blaasontsteking.

succes
groetjes dimka

Hoi Paticia,

Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger en ook ik voel zie en ruik geen roze wolk.
Ik heb alleen met vlaagjes wat last van misselijkheid maar dat is niet veel. En 'savonds ben ik wel eerder moe maar verder...
Morgen ga ik een afspraak maken met de vk maar dat zal dan nog wel even duren voordat ik daar terecht kan. Tot die tijd kan ik nog niet echt blij zijn ofzo omdat ik bang ben dat het vruchtje misschien wel gestopt is met groeien??
Maar ja ik hoor ook van verschillende kanten dat er meerdere moeders zijn die nix voelden in het begin van hun zwangerschap! Dus in principe is er nog nix aan de hand natuurlijk. Maar ja we willen gewoon een beeetje bevestiging denk ik!
Dus net als met die NOD's moeten we weer wachten wachten wachten.

Groetjes Iris

He meiden,

Ik ken het gevoel, maar ook ik heb had geen last van kwaaltjes, zelfs was ik niet misselijk. Ben nu 7w1d zwanger en ben sinds 2 dagen pas een beetje misselijk en heb  opgezette borsten. Afgelopen dinsdag hadden we wel met 6w3d al een mooie echo met een kloppend hartje. Natuurlijk zijn we de risocovolle weken nog niet   voorbij maar wij waren erg blij met deze eerste mijlpaal (heb hiervoor namelijk 3mk gehad tussen  4,5 en 6 weken dus nog nooit een hartje mogen zien).
Elke zwangerschap is idd anders en ookhet ontbreken van symptomen wil dus niet zeggen dat er iets mis is. Probeer er toch van te genieten.

En o ja, wat betreft de brie: die kun je gewoon eten hoor! In Nederland mag namelijk alleen brie verkocht worden die van gepasteuriseerde melk gemaakt is. Dat is du al een smoes minder. En tja drank, idd laten staan maar als je BOB kunt zijn is dat wel een handige smoes.

groetjes en ik hoop dat jullie er snel van kunnen gaan genieten want die 9mnd zijn zo voorbij!

groetjes,
Dion

Hoi Patricia,

Ik herken het zoooo goed!!!

Ik ben vandaag 6 weken en 5 dagen zwanger en ben steeds misselijk en duizelig.

Krijg gelukkig wel met 10 weken een echo...dus daar kan ik naartoe leven, maar voor de rest gaat de tijd TE LANGZAAM!!! Dat wachten en die onzekerheid...ik word er ook helemaal gek van!

En wat betreft die feestjes...dat heb ik dus ook...elke week wel visite, feestje of etentje...en ik maar liegen dat ik hoofdpijn heb! Ik snap waarom ik het doe, maar dat liegen vind ik ook niet leuk!!!

Zo fijn dat je dit topic geopend hebt...kunnen we af en toe ook ffies zeuren en klagen bij elkaar!

Liefs.........

Terug
Bovenaan