ik voel me sip

Hoi meiden

Het is lang geleden sinds ik iets liet horen op het forum. Ik wilde een beetje afstand nemen en dat  was goed gelukt.
Alleen voel ik me nu erg sip en ik kan er eigelijk met niemand over praten.

Ik heb net  van een vriendin gehoord dat ze zwanger is. Dat is natuurlijk super, en dat vind ik ook echt, alleen is dit de 2e die nu  na de 2e ronde zwanger  is en ik zit ook in mn 2e ronde  (ik ik weet eigenlijk zeker dat het nu niet raak is).
Ik ben heel realistisch en ik weet dat ik geduld moet hebben, en dat heb ik ook!, alleen is het nu even dubbel.
Ik ben eigenlijk een beetje jaloers op die andere meiden en ik hoop gewoon dat het voor ons ook snel raak is.

Ach ja morgen zal het vast weer beter gaan.

Bedankt voor het luisteren!

Liefs Jessy

lieve jessy, ik kan het me goed voorstellen hoor, maar echt jouw tijd komt ook en dan word je geduld beloond!! de meeste doen er echt veel langer over, ik zit ook in ronde twee, ook voor ons komt de dag! liefs irem

Hoi Jessy

Ik begrijp je ook heel goed, ik ervaar het precies als jij.
Ik heb een vriendin die 6 maanden zwanger is en in mijn buurt zijn ook veel mensen zwanger. Ik vind het ook super voor ze maar ben ook STIK jaloers.
Ik zit pas in ronde 1 (maandag moet ik ongi worden, als het regelmatig is) ik denk dat het deze ronde niet gelukt is  al heb ik sinds vandaag wel gevoelige tepels en heb ik een paar dagen terug last van mijn onderbuik gehad....toch voel ik dat het de eerste keer niet gelukt is.
Ik ga dus ook naar ronde 2.
Het kan zo zijn dat jij veel hoort van mensen dat ze in ronde 2 zwanger zijn geworden (ik zelfs iemand ie in ronde 1 zwanger zijn geworden) maar je moet je ook bedenken dat er veel mensen zijn die nog langer moeten wachten.
Maar ik begrijp je heel goed.
Het gaat ons ook zeker weten wel lukken, en hopelijk hoeven we daar niet te lang op te wachten.
Hou je me op de hoogte?

Liefs Niek

ik snap je ook helemaal het geeft zon dubbel gevoel he,
ik had het vorig jaar toen woonde ik tijdelijk bij een vriendin van mij ze is 19 jaar en onverwachts zwanger geraakt.. oo ik voelde me er zo rot onder toen zij wel en ik niet zeg maar.. ook ben ik heel erg boos op haar geweest omdat ze er over zat te denken om het weg te laten halen haar toenmalige vriend had zelfs tegen haar gezegd   van "als je het nu weghaalt dan krijg je een mooie verlovings ring "hoe absurt he ! oo wat was ik boos   ze heeft zelfs geprobeerd om drugs drank en alle ste gebruiken in de hoop dat het kindje het niet zou halen  nu is ze begin mei bevallen van een gezonde dochter en is ze er wel helemaal weg van maar oo wat voelde ik me rot in die tijd zeg   ze deed helemaal niks voor dat kind ( ik heb de baby kamer nog in orde gemakt enzo ) echt zon dubbel gevoel ja pfff

en ook ik weet dat ik geduld moet hebben maar soms is het zo moeilijk ( momenteel denk ik er continu aan )

ik hoop voor jou dat t gaat lukke

liefs Missie

hoi,
ik snap je gevoel helemaal.er zijn altijd vrouwen bij wie het de 1ste of 2de keer gelukt is.zelf ben ik nu 4 maanden bezig en ik merk dat het toch wel een teleurstelling is als ik weer ongesteld wordt.ik weet ook dat het gemiddeld 6 maanden tot een jaar kan duren voordat je zwanger bent!dus gewoon doorgaan en er de lol van blijven inzien!ook al is dat soms moeilijk!laat je niet uit het veld slaan he!

liefs annie1

Ja waar moet je heen met dat gevoel... nou hier van je afschrijven helpt mij altijd wel.

Mijn vriendin is inmiddels ook zwanger. 2 mnd geleden was ze jaloers op mij omdat ik toen zwanger was maar ik heb een mk gehad... en nu vertelde ze mij vorige week dat ze zwanger is. Ik gun het haar heel erg. En moet eerlijk zeggen dat ik niet super jaloers ben omdat ik het idee heb dat het bij ons ook niet heel lang gaat duren voordat het weer raak is... maar doordat zij nu al zwanger is lijkt het wel of mijn wens (ik wist niet dat het kon) NOG groter is geworden.

Van onze eerste liepen we nl. ook tegelijk. En het zou te gek zijn als we dat nog een keer voor elkaar konden krijgen!!

Sterkte!

Groetjes Bieb.

hallo. wat zal je balen.ik kan het me helemaal voorstelen.wij beginnen mid dec. aan onze kinderwens. maar zoals de meest meiden hier willen we zo snel mogelijk moeder worden.en als je dan anderen zien of horen dat ze zwanger zijn.dan denk je bij jezelf.ik wil ook zo graag!!.dus meid.ik weet precies wat je door maakt. in iedergeval nog veel klus plezier hihi. en wie weet is het binnenkort zo ver. ik duim voor je. succes.laat je het ons weten als het zover is.

xx dag droomertje

Terug
Bovenaan