ik voel me top!

Hallo allemaal,ik ben 7 en halve week zwanger en voel me top!Ben alleen erg moe, bosten zijn beetje gevoelig en ik moet veel plassen!Maar dat is het dan ook echt.Ben niet misselijk, heb geen trek in andere dingen en mijn lichaam verandert niet. Sterker nog, ik ben sinds ik zwanger ben zelfs 5 kg afgevallen.Misschien komt het door het feit dat ik nu supergezond eet.Veel groente, fruit, vezels, water en bijna geen zoete dingen! Toch kan ik me soms best een beetje zorgen maken. Er wordt tenslotte een mensje in mij gemaakt, waarom voel ik dan niks??? Kan iemand mij misschien een beetje gerust stellen?En verder heeft mijn kleine neefje van 6 mij afgelopen weekend (niet zo hard maar toch) in mijn buik gestompt. Maak ik me toch een beetje druk om. Hoop dat jullie reageren zodat ik wat rustiger word! Groetjes Sascha
 
Hoi, volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor. Niet iedereen heeft veel klachten. Ik was wel af en toe misselijk, maar verder alleen doodmoe. Ook geen andere eetneigingen ofzo. Juist fijn dat je je zo goed voelt.
Wat je neefje betreft: wees maar niet bang, je baby zit in een zak vol vruchtwater die als een soort bumper fungeert. Dus die kan wel wat hebben. Maar ik zou m'n neefje wel even een flink lel verkopen ;D!!!

groetjes, Maria2
 
Hey Sasha,

Je hoeft je inderdaad niet druk te maken, ikzelf ben nu 26 weken en 1 dag en heb nergens last van gehad.

Het enigste was tot 13 weken wat sneller moe. En nu merk ik wel, dat er iets in me groeit. Maar echte "zwangerschapsverschijnselen" daar kan ik niet over mee praten.

En over die stomp, klopt wat Maria2 zegt. Je babietje zit een een "ballon" met water en kan best tegen een stootje.

Geniet er maar lekker van.

Groetjes,

Eystathia
 
Ik ben nu bijna 18 weken en heb behalve een paar weken pijnlijke borsten en tot 13 weken vermoeidheid ook geen kwalen. Verder zit je baarmoeder tot ongeveer 12 weken nog achter je schaambeen dus nog een extra bescherming voor het kleintje.
 
Terug
Bovenaan