Ik voel me verrot!

Hey iedereen,

Een tijdje niet geweest hier, maar moet ff me hart luchten! Ik heb het zo benauwd zo'n gevoel dat ik geen lucht krijg, herkent iemand dit? Niet de hele dag door maar momenten en ik wordt er gek van! En omdat alles in de verdrukkking komt last van me maag enzo, maar ja eigenlijk moet ik niet zeuren ntuurlijk! Voor de rest gaat goed, beeb is lekker aanwezig! En met jullie?

xxx

Letterlijk luchten dus ! Hoe komt dat, dat benauwde gevoel? Heb je luchtwegproblemen of ben je verkouden? Probeer zoveel mogelijk te ontspannen... makkelijker gezegd dat gedaan, ik heb zelf voorhoofdsholteontsteking, en probeer toch zoveel mogelijk door mijn neus te ademen, en dan hele lange adems, ondanks dat ik het gevoel heb geen zuurstof binnen te krijgen, maar als ik dat heel rustig doe, gaat mijn neus toch steeds weer open (en helaas ook weer dicht... hihi...) Sterkte !!

ik herken dit wel. ik heb dit sinds kort ook. net of ik niet genoeg lucht krijg. heel vervelend en ik ben verder niet verkouden ofzo.
als iemand tips heeft hoor ik het graag. ik weet niet zo goed wat je er tegen kan doen. ik herken dit ook niet van mijn vorige zwangerschap.

hoi hoi,

echt benauwd heb ik het niet, maar als ik net een klein stukje met de hond heb gelopen, ben ik al wel buiten adem. Ook als ik even de trap op loop om boven iets te pakken.
Ik stop dan even om weer op adem te komen, maar ja als je het niet vertrouwd kun je altijd de ha of de vk bellen.

Liefs,

ik herken het wel,als ik iets teveel doe,of ik til aaron(17,5 kilo)dan krijg ik druk op de borst en dan moet ik zitten en na gaan denken over mijn ademhaling,ik moet zo voor controle en wou het even voorleggen want ik vind het ook geen prettig gevoel...

groetjes nienke

Hoi

Je baby komt steeds hoger te zitten en drukt dus ook tegen je longen aan en die inhoud wordt dus steeds minder. Ook doordat je hart meer bloed moet rondpompen kan je het benauwd krijgen en hartkloppingen. Tijdens mijn eerste zwangerschap vond ik het doodeng, maar nu weet ik waar het door komt en dat steld me engzins gerust.
Je moet je inspanning aanpassen.
En als je niet gerust bent gewoon de vk bellen of de huistarts.

succes ermee

Terug
Bovenaan