Ik voel me weer steeds meer mezelf!

Hoi meiden,

Hebben jullie dat ook, dat de klachten afnemen, misselijkheid en vermoeidheid?
Ik kan steeds meer genieten van het zwanger zijn, omdat ik niet meer de hele dag misselijk ben en niet meer de hele dag slaap heb! Ga nu de 13e week in, dus wat ze zeggen schijnt voor mij op te gaan.
Ik heb wel vaak steken in mijn buik (banden die oprekken?) en een raar gevoel. Soms denk ik dat ik de kleine al voel bewegen....dat zou wel erg snel zijn maar het is wel een herkenbaar gevoel...Herkenbaar voor jullie?

xxx Kirsten
 
Ik voel soms ook iets raars in mijn buik. Ook wel mijn banden, dan voel ik het vaak in mijn lies. Maar ik viel ook iets wat ik niet kan plaatsen. Klinkt wat vaag maar het voelt als bubbeltjes in mijn buik. Lijkt me sterk om nu de kleine al te kunnen voelen dus misschien zijn het gewoon mijn darmen ofzo.
Ik ben ook wat minder moe, maar het is nog niet helemaal over. Ben wel lekker aan het genieten!

X nasi
 
Hoi even een berichtje uit de maart club. Goed te lezen dat jij je beter gaat voelen. Kijk daar zelf ook naar uit. Kan mij niet voorstellen dat die misselijkheid en vermoeidheid weg gaat. Maar heb goede hoop :)

Heel veel geluk en geniet lekker

x yvonne
 
Hay meid,

De moeheid neemt af! Ik hoef/MOET niet meer elke middag even te liggen............wat een verademing! Ook ik heb het idee dat ik het voel kriebelen als ik in bed lig............een heel gek gekriebel wat ik nooit eerder voelde maarja................ik heb geen idee!

xxxxxxxxxxxxxxx
 
Grappig, ik voelde me juist de eerste maanden prima, nu wat lamlendiger (zeurbuik, steken, moe, last van mijn darmen).

Die borreltjes, bubbeltjes heb ik ook een paar keer gevoeld, maar volgens de gyn kan je voorlopig nog niets voelen, maar ja, dat was ook een man en die kan niet in ons lichaam kijken!!
 
Ik ben heel blij te lezen dat jullie minder moe worden. Ik ben nu 10 weken en hoop dat dat over een paar weken bij mij ook minder wordt. Ben extreem moe net nu we ons huisje aan het verbouwen zijn en ik heel graag wil helpen!
 
Ja gelukkig dat je je weer wat beter gaat voelen. Heb idd ook het idee dat ik stukje bij beetje weer wat energie ga krijgen. Heb nog een kleintje van net 1 jaar rondlopen, dus daar loop ik ook de hele dag mee rond en is ook best vermoeiend!
Dat je de kleine denkt te voelen kan zeker hoor!! Bij de eerste dacht ik wat te voelen bij 11 wk en nu was het al met 10 wk. Ben nu 13,4 wk en ga steeds meer voelen. Heerlijk dat gevoel. Ga je straks echt missen al de kleine eruit is, dus ga nu echt weer proberen te genieten (zover dat kan natuurlijk met al die aandacht voor dat kleine rondhuppelende jongetje ;-) geniet allemaal lekker voor je het weet is je zwangerschap weer voorbij!!
 
Hallo meiden

Ik ga me ook steeds beter voelen ik ben nu 11 weken en 3 dagen.
Ik slaap nog wel veel 's avonds om 10 uur lig ik er wel in en om de 2 weken ofzo hang ik nog boven de pot maar dat is goed te doen.

Succes allemaal voor diegene die nog erg last van alles hebben!
 
Terug
Bovenaan