ik voel me zó remy...

A

Anoniem

Guest
Al die mooie verhalen,ik vind het zó ontzettend jammer dat ik niet bij kon zijn.
We  regelen gauw een nieuwe ontmoeting,ok???
Het lijkt me zo leuk om iedereen in het echt te zien.
HappyM(Marieke),Jorick(Jolanda)en Sunyra(Denise) zijn al een keer bij mij op de koffie geweest en dat was erg gezellig,dus kan me voorstellen dat het met zo'n grote groep helemaal geweldig is...
En dan helemaal leuk dat jullie Geer en Goor nog gezien hebben ook!!!
Ik ben stinkend jaloers!!!
Groetjes Tanja

nou misschien de volgende keer, zou leuk zijn als de groep dan nog groter is.

Groetjes sandra

Ach meis, we spreken snel even weer een keertje af.... En de volgende keer gaan we echt carpoolen... Desnoods gaan we samen een keer naar de Dierentuin (op de fiets of met de auto) En we hebben nog koffie tegoed van Denise....

Groetjes Jolanda

Daar hou ik je aan Jolanda!
Ja,misschien komen we Jan Smit wel tegen,haha.
Nee,waarschijnlijk niet,ik loop natuurlijk Jules Deelder of zo tegen het lijf,haha.
Groetjes Tanja

Hey lief remy meisje....

We gaan binnekort gewoon ff weer een rondje drenthe mama`s doen hoor.....ook weer gezellig bijkletsen ...

Kunnen we wel een xtje op een zaterdagmiddag afspreken als iedereen dat schikt....of miss lekker zwemmen met de kleintjes.....heerlijk...

maar goed wat vinden jullie leuk om te doen...

Liefs Denise

mmmm, zwemmen is leuk, niksen is ook errug leuk, lekker hangen op een terrasje is ook wel leuk, maar minder voor de kids, vooral voor die van jou want die heeft wel bewezen dat hij snel is........(lopen, meisjes versieren )

Super Denise,dat doen we.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n zwemmer maar verder overal voor te porren.
Maar eh,heb je nog een handtekening kunnen bemachtigen van Geer en Goor?
Haha,of is Yoëll aan het handtekeningen uitdelen geweest?!!!
Hij is inmiddels ook zo ongeveer een bn'er!
Liefs Tanja

Terug
Bovenaan