Ik voel me zo'n stomme moeder

Het kan iedereen gebeuren ik weet het. Maar vanmiddag is Thomas van bed afgerold, gillen en nu heeft hij 2 rode plekken op zijn hoofd. Ik was vanmiddag samen met mijn man 2 kasten in elkaar aan het zetten. Thomas was wakker dus ik dacht ik leg m op het bed op de zolder. Ging goed hij rolde een paar keer en ik draaide hem weer terug. Ik lette even niet op en hij rolde door het bed af. Het bed is niet hoog maar hij is tegen een poot aangekomen van een tafeltje. Oh ik voel me zo stom.
Liefs Esther

Hoi,
Ik snap dat je verschrikkelijk bent geschrokken,maar inderdaad,dit kan iedereen gebeuren,even snel,snel dit of dat doen en voor je het weet is er een baby op de loop gegaan,haha.
Maak je niet druk,het is goed afgelopen,en dit gebeurd je ook niet zo snel weer hoor.
Groetjes Tanja

Hoi!!!
Ze zeggen dat het iedere moeder minimaal één keer overkomt, dus waarschijnlijk was dit die van jou.
'Tuurlijk ben je enorm geschrokken, maar dat maakt je nog geen slechte mama hoor, onze tijd komt nog wel.

groetjes Danielle.

Hey meis,

Ik snap heel goed hoe je je voelt...voor een tijdje terug is Yoëll mij uit de wipper gevallen...en heeft ook een smak gemaakt...helemaal in tranen en mama ook....pfff wat heb ik toen een poos met hem aan het tutten geweest...toen was het gelukkig weer snel over.

Geef je kiddo een dikke knuffel vanaf hier...het komt allemaal weer goed....

Liefszz Denise

kan gebeuren meid ik ben met mijn zoontje nu 5 mnd toen 7 weken van de trap gevallen en in het zh gelegen ik voelde me toen ook ontzettend dom maar gelukkig heeft hij niks verder x

Hoi Esther,

Je zult wel héél erg geschrokken zijn!
Ja die kleine kindjes zijn érg vlug als ze eenmaal kunnen rollen..

Het voordeel van eens "goed schrikken" zijn dat je daarna extra alert bent!
Een slechte/domme/stomme moeder ben je niet als dit niet met opzet is gebeurd..
kan ons allemaal een keer overkomen!

Thomas is het vast na die stevige knuffel en die dikke kus van jou allang weer vergeten, je blijft voor hem de liefste en beste moeder van de hele wereld!!

X Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan