ik voel me zo goed!?.is dat wel oke

hoi

ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben. ga nu naar 7 weken. dus het is nog pril. in augustus uitgerekend.
maar ik heb al een dochter van bijna 1 en bij haar was ik behoorlijk misselijk de eerste maanden. en nu..ik voel niks bijzonders. voel me totaal niet zwanger, het is dat ik al wel 3tests heb gedaan en die waren duidelijk positief. en heb al afspraak staan bij verloskundige, maar hebben meer mensen daar ervaring mee dat ze helemaal gaan kwaaltjes hebben?!(kan nog komen natuurlijk)

gr lies

Hoi Lies,

bij mij is het omgekeerde het geval nu heb ik allerlei kwaaltjes, terwijl ik dat bij onze eerste totaal niet had. Hij is nu alweer 20 maanden!
Maak je niet teveel zorgen, zolang je geen krampen hebt en bloedverlies. Zou ik er gewoon van genieten!

Liefs,

Hoi Lies,

Wat First mum zegt, klopt wel. Mijn collega heeft nergens last van en mijn schoonzusje is wel misselijk geweest. Ze zijn beide 24 wk dus dat is wel gelijk. Maar iedere zwangerschap is anders en ikzelf heb op het moment ook nergens last van en 2 positieve testen gehad. Vertrouw erop dat het goed zit. Misselijk zijn garandeerd niks, kan het weten. DUS GENIET ERVAN. Misschien krijg je dadelijk nog allerlei kwaaltjes.

Groetjes Yvonne

hoi ik ben ingrid en ben nu 6 weken en 2 dagen ik heb ook nergens last van echt helemaal niet heb al 3 keer   een test gedaan daardoor weet ik dat het zo is maar anders zou je het niet zeggen ik ben al vaker zwanger geweest de laatste 2 keer gelijk grotere borsten en heel erg moe maar allebei de keren uitgelopen in een mk maar dit vind ik ook wel een beetje eng ik heb 24 dec een afspraak voor een echo en hoop zo dat alles goed is ik wacht ook met het aan me kinderen en me man te vertellen totdat ik zeker weet dat het goed is dus ff volhouden nog zou wel een extra mooie kerst worden groetjes ingrid

Hoi allemaal,
Ik ben ook heel pril zwanger. Weet niet precies hoe lang, want ben heel onregelmatig. Ik heb in januari en in aug een mk gehad, dus ik ben heel onzeker. Ook ik heb geen kwaaltjes en ik ben bang dat het weer misloopt. Ik heb pas in de 2de week van januari de eerstev echo. Ik moet net als jullie gewoon maar afwachten. En testen blijven doen heeft geen zin. Dat zegt namelijk niks. Ik wens jullie gezonde zwangerschappen toe!
Liefs, Yvette

Hoi Lies,

Onze dochter is nu ruim 10 maanden en ik ben bijna 12 weken zwanger van de tweede. Ook ik heb niet of nauwelijks klachten (alleen wat moe en ik eet wat kleinere porties verdeeld over de dag), terwijl ik bij onze dochter van 6 tot 15 weken veel meer klachten had. Aan de ene kant heerlijk dat ik er weinig van merk aan de andere kant maakt het ook erg onzeker. Het is ook nooit goed
We hebben met 8 weken een kloppend hartje gezien, dus dat zag er goed uit. Nu mogen we 22 december weer voor een echo, toch wel weer spannend. We hebben voor onze dochter 2 keer een missed abortion gehad, maar toen was er met   weken al geen leven meer. Ook ik weet best dat iedere zwangerschap anders is, maar ja dat kun je jezelf vertellen, toch eerst zien en dan geloven.

Sterkte de komende tijd!

Groeten,
Karin

Hai Lies (en alle anderen)!

Goed dat je dit topic geopend hebt, want soms lijkt het wel of er gedacht wordt dat je kwaaltjes móét hebben om gezond zwanger te zijn. Als je die niet hebt dan is dat vreemd en verontrustend! Maar er zijn ook genoeg vrouwen die 9 maanden lang alleen maar op een roze/ blauwe wolk leven en nergens last van hebben!
Ik ben zelf 14 weken zwanger en heb absoluut geen kwalen gehad. Niet moe, misselijk, geen stemmingswisselingen of wat dan ook. Gewoon heerlijk zwanger dus! Overigens hebben mijn moeder en een aantal kennissen ook nooit ergens last van gehad.
Met 8 weken hebben we het hartje gezien en afgelopen week mochten we het ook horen. Dus ook zonder klachten kan het allemaal gezond groeien. Ik zou me niet zo'n zorgen maken en proberen te genieten van je zwangerschap! Tis toch bijzonder...

Groetjes,
Druifje

Terug
Bovenaan