ik voel me zo klote!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
ik wil graag even m'n hart luchten.
ik ben in oktober 05 gestopt met de pil, daarna 8 maanden geen menstruatie gehad, die is toen opgewekt door middel van medicijnen.
volgens de dokter moest het daarna weer op natuurlijke wijze goed komen.
ik ben toen ongesteld geworden maar nu 2 maanden later is het weer niet op gang gekomen.
ben dus gisteren weer naar de dokter geweest,  volgens hem heb ik geen eisprong  en is er iets niet helemaal in orde.
hij heeft me  doorgestuurd naar  de gynacoloog, voor wat onderzoeken en een echo.
daar moet ik dus dinsdag naar toe.
ik voel me zo klote over dit hele  gedoe, en het gaat me er niet eens om dat ik niet zwanger ben.
maar ik heb het gevoel dat m'n lichaam me in de steek laat, en dat  is zo'n onzeker gevoel.
zeker ook omdat mijn moeder verminderd vruchtbaar was, en jaren hormonen heeft moeten slikken voordat ze in verwachting was van mij.
nu maalt het de hele tijd door m'n hoofd dat ik dat ook wel eens kan hebben.
ik weet dat ik me niet druk moet maken, en dat er niet directe aanleiding tot paniek is,maar toch is het moeilijk om er niet aan te denken als je kinderwens zo groot is!

quote: mieki3 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-08-2006 15:39:21'));

hoi meiden,
ik wil graag even m'n hart luchten.
ik ben in oktober 05 gestopt met de pil, daarna 8 maanden geen menstruatie gehad, die is toen opgewekt door middel van medicijnen.
volgens de dokter moest het daarna weer op natuurlijke wijze goed komen.
ik ben toen ongesteld geworden maar nu 2 maanden later is het weer niet op gang gekomen.
ben dus gisteren weer naar de dokter geweest,  volgens hem heb ik geen eisprong  en is er iets niet helemaal in orde.
hij heeft me  doorgestuurd naar  de gynacoloog, voor wat onderzoeken en een echo.
daar moet ik dus dinsdag naar toe.
ik voel me zo klote over dit hele  gedoe, en het gaat me er niet eens om dat ik niet zwanger ben.
maar ik heb het gevoel dat m'n lichaam me in de steek laat, en dat  is zo'n onzeker gevoel.
zeker ook omdat mijn moeder verminderd vruchtbaar was, en jaren hormonen heeft moeten slikken voordat ze in verwachting was van mij.
nu maalt het de hele tijd door m'n hoofd dat ik dat ook wel eens kan hebben.
ik weet dat ik me niet druk moet maken, en dat er niet directe aanleiding tot paniek is,maar toch is het moeilijk om er niet aan te denken als je kinderwens zo groot is!

Lieve Mieki,

wat rottig zeg!!! en alles om je heen wordt zwanger!!! maar meis, niet vergeten dat het niet hetzelde als bij je moeder hoeft te zijn hoor..., het is misschien wel een dooddoenner, maar mijn vriendin werd ook nooit ongesteld, eerst 8 maanden niet, toen wel 2 keer, toen weeer niet...weer naar het ziekenhuis, weer medicijnen..., ze werd weer niet ongesteld, maar alleen omdat ze zwanger was!!!!!!!!!! dat kan dus ook hè!!!! trek je daar een beetje aan op meis!!! bij jou kan dat ook zo maar gebeuren!!! niet de moed opgeven hoor!!! ik begrijp dat je het er erg moeilijk mee heb!!! hier...  een hèle dikke knuffel!!! kop op hè!!! we leven met je mee!!!! liefs, Em

he jeetje wat een verhaal!! en dan zeur ik al nu ik al meer als 3 maand niet ongi ben geweest!!! heel veel sterkte!! kus

Hoi Mieki,

Toen ik zwanger wilde worden van de eerste gebruikte ik ook de pil. Dus gestopt en 9 maand niet ongesteld geworden.
Bezoekje aan de huisarts die me doorstuurde naar de gyn.
Ik had dus ook geen eisprong en kreeg clomid.
3 maand later was ik in verwachting van de eerste en bij de 2e was het in 5 maand raak.
We zijn nu bezig voor nr. 3 (1e ronde nog maar hoor)
Wat ik dus wil zeggen, het is helemáál niet uitgesloten dat je niet zwanger zou kunnen raken.
En dat je lichaam je in de steek laat, tja je kunt het ook zo zien dat je even een klein beetje hulp nodig hebt en dat het dan alsnog goed komt.

Sterkte! of beter gezegt, succes!!

Groetjes Mamaloe

hoi mieki,

wat k*t voor je!!
ik ken het verhaal mijn schoonzus heeft dat ook! bij haar word nu ook haar menstruatie opgewekt. en als ze later kinderen wil moet ze ook aan de medicijnen.
ik hoop dat het bij jou niet nodig is!
heel veel suc6 volgende week ik duim voor je!!

een dikke knuffel van bontrie

Wat rot zeg, Mieki! Ik kan me voorstellen dat je even flink klote voelt en gelijk van het ergste uit gaat, dat doe ik ook heel snel. En dat mag best hoor. Als die bui dan maar weer snel  geklaard is, en anders beuren wij je wel op!! Ik wil je veel succes wensen en hopelijk brengt de afspraak dinsdag goed nieuws voor je.  

Liefs,

Tammy

he meisie

\
wat onzettend balen!!! heb je al zo lang moeten wachten en dan gebeurt het nogmaals. ik hoop dat het allemaal snel goed komt en je snel zwanger kan worden. dan maar met een hulpje toch?!

kop op!
knuffel esther

Terug
Bovenaan