ik voel me zo ontezettend rot!!!

A

Anoniem

Guest
hallo dames..ik heb 2 dagen trug   al een bericht geplaatst dat ik bloed verlies!!
Ik verlies nog steeds bloed.niet zo veel als een menstruatie maar toch!!
Maar het vreemde is dat in mijn maandverbandje maar een heel klein beetje bloed zit...ene keer bruin andere keer rood!!en als ik plas dan is het veel roder enzo..
Nu heb ik de verloskundige gebeld en ze zei het kan ook heel goed een blaasonsteking zijn!!
Nu weet ik het dus echt niej meer...het kan een miskraam zijn,het kan wezen dat mijn baarmoeder geiiriteerd is door mijn schimmelinfectie!!
Het kan zijn dat het een eventuele blaasontsteking is..het kan een innestelingsbloeding zijn,
Ik weet het gewoon even niet meer..ik heb het gevoel dat ik helemaal gek wordt en ik ben zooooo bang om mijn kleintje kwijt te raken
Liefs Miranda

Ých meisje toch! Ik vind het echt ontzettend vervelend voor je! Wat moet jij je naar voelen. Wou dat ik iets kon zeggen wat je beter deed voelen..............hou je goed en misschien valt het allemaal ontzettend mee, probeer nou die eerste afspraak af te wachten, hoe makkelijk ook voor mij is om te zeggen!
Als ik de andere meiden op het forum lees kan het ook meevallen dus probeer je daar nou aan vast te houden. Nogmaals, ik zit zelf niet in die situatie dus voor mij is het makkelijk, weet dat ik ontzettend met je meeleef!!
Dikke knuffel,
Liefs Rimke

Heb net ook op je vorige bericht gekeken.
Ik heb het 2x mee gemaakt, 1x ging het mis, de andere keer niet
Het kan inderdaad alle kanten op. Ik weet hoe je je voelt, maar wil
wel tegen je zeggen...en dat neemt niet het rottige gevoel weg, maar
een miskraam gebeurd eigenlijk niet zonder reden, beter nu dan dat je
bevalt van een kindje die geen levensverwachting heeft of waar van alles
mee is, dat maakt je leven ook niet makkelijker..
Ik ben nu voor de derde keer zwanger, en heb morgen mijn eerste echo,
zit nu ook al wel een poosje in spanning als ik naar de wc ga, tot nog toe
niks te zien, maar goed daar zit jij nu niet op te wachten.
Heel veel sterkte, hopenlijk is alles goed, maar ik zal me wel op 't ergste voor
bereiden dan valt het alleen maar mee..Wanneer zou je een echo krijgen?

Groetjes kirsten

Hoi Miranda,

Wat erg voor je. Heel veel sterkte ermee, hoop dat het allemaal goed komt.

Liefs evelien

Hey meis,

Das niet fijn die onzekerheid, snap je heel goed hoor!!!
Ga nu wat zeggen wat je missschien niet wil horen maar probeer toch positief te zijn ondanks die onzekerheid!!! Want stress is ook niet goed nu voor je!!!
Er zijn genoeg vrouwen die heel lang bloedverliezen en dat alles goed blijkt te zijn dus probeer je daar aan vast te houden!!! En anders vraag je om een echo bij je vk om je gerust te stellen!!!
Heel veel sterkte!!! Ga duimen dat alles goed blijft gaan!!!

Liefs sandy

Hoi Miranda,

Vind het heel naar voor je, Hoop echt dat alles goed komt.
Hier een extra onder de riem voor je.

xxx Bambi

hoi miranda,

Het kan idd 2 kanten op.
Mijn zus was 5 maanden en toen kreeg ze volop bloedingen,3 x opgenomen in het ziekenhuis,maar niks aan de hand elke x,ze heeft het nog kunnen uitzingen tot de 32 weken en is toen bevallen van een gezonde zoon,dus hoeft echt niks te betekenen,mijn zus heeft dus 12 weken met bloedingen gelopen.
maar snap dat je je eigen bezorgd maakt,en als het niet goed zal zitten dan stoot je lichaam het ook weer niet voor niets af.
ik hoop voor je dat er niks aan de hand is.
STERKTE

liefs mier

Terug
Bovenaan