ik voel me zo onzeker...

Hallo meiden,

Ik ben nu een ruim week  overtijd, en heb dus eergister een test gedaan en die was negatief.. Nu vroeg ik me af... na hoe lang jullie positief hebben getest?, zijn er meiden bij die dat pas bv na 2 weken hadden? Verder normaal doe ik aan temperaturen maar heb deze maand overgeslagen, nu heb ik een temp van 36.5, wat normaal na de eisprong ong 36.7 is. Nu vroeg ik me af in hoeverre temperatuur belangrijk is.

Ik heb bep symptonen... en ik vroeg me af of jullie mij kunnen vertellen of het bij een zwangerschap kan horen, ik had bv voor mijn nod erg last van ontstopping en na mijn nod erg last van diarree(sorry voor deze onsmakelijke worden)en nu nog steeds, heb last van witte afscheiding, en mijn tanden zijn heel erg gevoelig!

Ik hoop snel iets van jullie te mogen horen

Thanks meiden!
Saartje
 
Hoi hoi,

Het kan dus zijn dat jouw lichaam nog niet genoeg zwangerschapshormonen heeft aangemaakt. Sommige vrouwen testen pas na twee weken positief. (soms ligt het ook aan de test hoor)
Nog even volhouden dus. Klinkt makkelijker gezegd als gedaan. Als de test dan nog negatief is dan kan je even langs de huisarts gaan. Dit kan natuurlijk ook al eerder als je het zelf niet vertrouwd.
De symptomen die je omschrijft van de ontlasting zou ik zo 123 niet bij zwangerschap thuis brengen, maar de witte afschijding wel.

Groetjes aafje
 
Hoi,

Ik testte pas na 2 weken, ook omdat de eerste poging die we waagden was ik gelijk 11 dagen overtijd. Maar ook omdat een aantal mensen in mijn omgeving met 'behulp' zijn zwanger geworden en die werden geadviseerd om niet eerder dan 2 weken overtijd te testen.
Die symptomen, zou ik niet al te veel aandacht aan besteden, het kan namelijk ook zijn dat je lichaam je gigantisch voor de gek houd!!
Je kan helaas niks anders doen dan geduldig afwachten of je huisarts raadplegen.

groetjes kirsten
38w4d
 
Hoi,

Ik ben met behulp van medicijnen zwanger geraakt (7 wken, 3 dagen). In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij; op de dag dat je ongesteld had moeten worden (2 weken  na eisprong en niet na verwachte menstruatie) kan je testen. Jij kan dus makkelijk een test doen, hoor!
meten is weten!

Succes!! Hou ons op de hoogte

Liefs,
Bien
 
Terug
Bovenaan