Ik voel me zo onzeker...

Hallo,

Ondanks dat ik een positieve zwangerschapstest had en dat de echo die zwangerschap ook nog eens heeft bevestigd blijf ik erg onzeker. Ik heb helemaal niet zo veel zwangerschapsverschijnselen meer. Volgende week donderdag heb ik weer een echo en als het goed is moeten we dan een hartje zien kloppen. Mijn gevoel zegt echter dat we helemaal niks gaan zien.

Petra

Ach meissie toch.. niet teveel zorgen maken hoor!!
Een klein beetje vertrouwen hebben in jezelf en je lichaam...
Je lichaam kan je nu eenmaal goed voor de gek houden en je eigen zenuwen en spanningen spelen ook een grote rol mee. Probeer je een beetje te ontspannen ook al valt dit zwaar, maar blijf positief!! Voor iedereen ligt er geluk verborgen.. wacht maar af!!

Succes meid!!!

Lente88

Hoi PC74,

Ik snap je helemaal!!
Heb precies hetzelfde gevoel..... 6 maart een curretage ondergaan na zwangerschap van 12 weken.
En nu weer 6 weken+1 dag zwanger, maar mijn angsten overwinnen het van de blijdschap.....
mag volgende week donderdag ook weer komen voor een echo en dan moet er wel een hartslag te zien zijn(hopelijk).

Maar ...ik denk dat we het toch een beetje positief moeten gaan bekijken want voor je het weet zijn we bevallen!

veel liefs Wanda

ps: hoe lang ben je nu zwanger?

Hoi Petra,

Ik weet niet hoever je nu bent, maar bij mij verdwenen die zwangerschapskwaaltjes zoals misselijk en pijnlijke borsten rond de 9 weken. Omdat ik hiervoor ook een mk heb gehad, was dat voor mij een reden me weer helemaal druk te maken (had ook nog geen echo gehad). Nu ben ik ondertussen 20 wk ver en alles gaat tot nog toe goed, ondanks constant 'bruin' verlies tot 11 weken.

Ik hoop dat het verdwijnen van de kwaaltjes ook voor jouw niets hoeft te betekenen, en dat je lichaam gewoon gewend is geraakt aan de hormonen zodat je er minder last van hebt.

Groetjes van nog een petra

Hallo,

Mijn cyclus is zeer onregelmatig dus weet ik niet precies hoe ver ik ben. Als we er vanuit gaan dat ik 4 weken zwanger was op het moment dat de test eindelijk positief was dan ben ik morgen 6 weken zwanger. Dat is nog wel erg pril. De afgelopen 2 dagen ben ik wel weer misselijk  met name  in de ochtend. Ook ben ik erg prikkelbaar. Ik wil dat niet want dat is natuurlijk niet echt leuk voor mijn man en mijn kindjes maar ik ben op dit moment erg snel op mijn teentjes getrapt. Donderdag heb ik mijn 2e echo. Misschien kan ik daarna wat ontspannen als we een hartje hebben zien kloppen.

Petra

Terug
Bovenaan