ik voel me zo raar....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik voel me al een aantal dagen raar.Ik heb mijn nod pas rond 8 augustus dus het zijn geen ongi-klachten.
Ik heb met vlagen last van mijn rug,kleine steekjes in mijn buik,en nu zag ik tot mijn schrik dat mijn borsten er anders uitzien....ze zijn niet overgevoelig,maar op mijn tepels lijkt wel of er iets opgedroogd op zit...sorry,ook zie ik de aders beter lopen,had ik eerder nog nooit...??gek he?
Ik weet niet wanneer ik mijn eisprong heb(gehad?),maar misschien heeft het hier mee te maken??
Vorige keer was mijn cyclus 31 dagen...zou het nu misschien korter zijn...wat een onzekerheid.
Misschien weet iemand van jullie wat het evt kan zijn??

Liefs,Swinnie

Hoi,

Sorry, ik heb geen idee. Ik had voor mijn nod ook ongiklachten en steekjes in de buik, gevoel dat ik grotere borsten had, leek ook zichtbaar zo. Ben daarna 1 1/2 week later uit het niets ongi geworden.....  Zonder klachten.

Ik hoop voor je dat het raak is... Succes met wachten...

groetjes,

(ps. sorry, niet echt een duidelijk antwoord, maar je vraag is wel weer naar boven...)

Daar ben ik weer!!

Ik denk dat het mijn ei is geweest...heb even geteld,zou wel kunnen.

De soort "korstjes" op mijn tepels zijn nu ook minder...sorry maar het ziet er niet vies uit,klinkt alleen vies,sorry hiervoor.

liefs,Swinnie

He Swinnie,

Heb dezelfde soort klachten gehad als jij. Rond dag 18 tot en met dag 22 had ik ook wat korstjes bij mijn tepels het was een beetje wit opgedroogd spul. Ook zijn er kleine aders over mijn borsten duidelijk te zien ( heb ik nog steeds ) en heb de hele tijd ongi steekjes rond mijn baarmoeder eigenlijk ook vanaf die tijd. Weet dus nog niet wat het is zou mijn ei kunnen zijn maar, ik dacht die op dag 14/15 gevoelt te hebben.
Nou ja het wordt van mijn verhaal ook niet echt duidelijker. Laten we hopen dat de klachten goed zijn. Ik duim voor je.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan