Ik voel me zo verd*md alleen...

Even zielig zijn hoor...
Mijn beste vriendin zit nu in het vliegtuig om voor drie(!!!) jaar naar Aruba te gaan.
We hebben zoveel meegemaakt samen,we waren zelfs  twee keer tegelijk zwanger,heel bijzonder was dat!
We kennen elkaar al zo'n 20 jaar dus al een hele tijd.
We hebben goed afscheid genomen,met een hoop tranen natuurlijk,maar ik voel me écht rot nu.
Het zal echt wennen zijn,geen koffie meer samen,de kids lekker samen spelen,wijntje(s) op het terras...
Zo,dat ben ik weer kwijt.
Bedankt maar weer meiden,haha.
Groetjes Tanja

Hoi Tanja,

Phoe, ik krijg al buikpijn bij de gedachte alleen. Nou woont mijn beste vriendin hier 3 kwartier rijden vandaan, maar dat is natuurlijk nog lang geen Aruba.

Ik leef met je mee, meid! Maar al is het een kleine troost: een vriendschap van 20 jaar en zoveel gedeeld.... daar kan drie jaar buitenland niet tegenop hoor.

Virtueel drink ik een glaasje met je mee vanavond en bied ik je een schouder om een traantje te laten.

Goed nieuws: we leven in een wereld met webcams, email, hyves en zomeer: jullie houden in ieder geval contact.

Sterkte meisje!
Susan

Kan me voorstellen dat je je een beetje eenzaam voelt. Ik denk dat je vriendin waarschijnlijk hetzelfde voelt... De vakantie zit er bijna op en onze twee grootste belhamels gaan dan weer naar school, dan kom ik snel een bakkie bij je doen om je weer een heel klein beetje op te fleuren....

Knuffel van mij

Afscheid nemen van je beste vriendin is heel rot! Gelukkig is het maar tijdelijk, met telefoon en internet kunnen jullie lekker contact houden en je hebt een leuk vakantieadres de komende tijd. Misschien kunnen jullie voor elkaar een weblog bijhouden zodat jullie op de hoogte blijven van elkaars dagelijkse bezigheden?
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan