Ik voel me zo #$%*

A

Anoniem

Guest
Hey lieve allemaal!

Ik voel me echt verschrikkelijk. Kan de stress eigenlijk niet meer aan. 6-9 mijn NOD en ik ben helemaal op van de zenuwen. eenvriendin en collega van 27 heeft een paar dagen geleden een herseninfarct gehad. Dat zet je met beide benen op de grond. Ik dacht: ach wat nou, niet zwanger, als dat het ergste is?

Maar nu is de schrik weer wat gezakt en voel ik me weer helemaal gewtresst voor mijn NOD!!!

Ik heb echt allerlei klachten als misselijkheid (vooral na het eten en 's nachts, slapeloosheid, raar gevoel in mijn buik, zeer pijnlijke borsten (maar dan niet mijn tepels, is dat raar?) en jank de hele dag door...

Ik heb nu nog vakantie gelukkig... Ziet niemand hoe ik me voel..schaam me ook een beetje, want er zijn echt veel ergere dingen in de wereld...

Ik zou nu het liefst willen dat ik nu ongi werd, dan was de stress voorbij.
Ik durf echt niet meer te hopen op een zwangerschap, mijn lichaam heeft me al eens meer zo verschrikkelijk voor de gek gehouden. Ik hou mezelf voor dat het toch niets is, misschien valt het dan mee als ik ongi word.(zal toch wel weer tegenvallen).

Sorry, voor al het geklaag, maar ik moest het echt even kwijt, ik word stapelgek van mezelf....

Aan alle zwangeren: van harte!! en alle klussende: veel succes!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Waarom ben je zo gestresseerd? De tijd zal niet sneller gaan door je druk te maken, helaas... Als het een troost kan zijn, ik heb ook m'n NOD binnen 9 dagen.
Ik denk er ook wel dikwijls aan, maar ik probeer echt me er niet teveel op te focussen, je kunt nu niks meer doen om het lot een handje te helpen...
Veel succes!

Terug
Bovenaan