Ik voel me....

A

Anoniem

Guest
Durf het bijna niet uit te spreken...maar ik voel me zwanger!

We zitten in ronde 5 voor ons tweede kindje. van de eerste was ik in ronde 2 zwanger!

22 dec heb ik mijn NOD!
Ik heb nu een  zwaar gevoel in buik en borsten. Borsten zijn ook gevoeliger dan normaal...
Zwaar gevoel onder in mijn buik! En af en toe steken in de buurt van mijn lies (vooral als ik op sta of zo).
Bovendien ben ik erg moe...Zit ik in de bank met een goed boek val ik in slaap! Dat is normaal niets voor mij!

Misschien zit ik er helemaal naast hoor en hoop ik enkel van alles te voelen! Maar toch is het anders dan de andere maanden.

22 dec is pas mijn NOD, maar ik ga woendag al een testje wagen....(weet dat dit te vroeg kan zijn, maar hoeft niet!

Duimen jullie?

Groetjes Roos

ik hoop voor je dat het waar is meid, ik zal voor je duimen

xxx linda

Hoi hoi,

Voor mij precies hetzelfde verhaal.

Ik moet de 23ste ongi worden (of ik bedoel eigenlijk niet natuurlijk).
Ik voel me ook ontzettend moe, heb vanmiddag alweer liggen pitten en val ook direct als een blok in slaap. Ik heb hoofdpijn (heel licht). Steekjes onderin de buik.
Hier heb ik eigenlijk normaal nooit last van een week voor mijn nod.
Ik durf niet eerder te testen aangezien ik er ook al wat heb versleten. Dit is voor ons ronde 5.

Groetjes

Hoi!

Ook ik zit op dit moment op een soort "roze wolk". Ik durf niet te hopen.............
Mijn NOD is 26 december, toch heb ik het gevoel dat mijn lichaam verandert.

Ik heb ontzettend veel slaap, heb steeds last van duizeligheid en voel steeds steken onder in mijn buik. Ook mijn tandvlees is gevoelig en een beetje rood. Op mijn tepelhof  zitten opeens een soort "witte pukkeltjes". Weet iemand wat dit is?

Het is welliswaar nog wel erg vroeg, maar het zou kunnen. Afgelopen keer had ik nergens last van, was toen ook niet zwanger. Ook heb ik normaal de week/weken voor mijn ongesteldheid helemaal geen last van klachten.

Ik duim voor je hoor, succes!!

Rijn

Ik Duim voor je meid!!!

Laat je wat weten??

SUCCES!!!

XXX Mama30

Hoi allemaal,

Ten eerste hoop ik da tjullie allemaal een spetterend nieuwjaar in zullen gaan! (misselijk en moe ed;) )

ten 2de herken ik Rijn dr gevoel heel erg.....
Op een roze wolk(wolk in me buik) en echt een zeer liefdevol gevoel in me.
Last van een gespannen onderbuik en vanmorgen zeer veel last van branderige borsten.
Ook witte pukkeltjes op mijn borsten en soms ook wat misselijk.
Ik moest 28 november ongi worden maar werd dit niet.
Ik heb de donderdag erna getest en de zondag ochtend. Allemaal negatief!!
Nu vorige week donderdag weer getest en weer nega.....Sinds vrijdag dus deze gevoelens en gekke dingen....en ik snap er niets meer van!!

Morgen moet ik naar mijn huisarts en dan moet ik waarschijnlijk een bloedtest doen voor het HCG hormoon....

Ik ga er voor als nog van uit dat ik zomaar ongesteld kan worden omdat ik niet meer wil hopen...die negatieve testen zijn zooooo balen!!

Heeft iemand hier meer ervaring mee oid??

Groetjes en ik hoop dus veel dikke buiken in 2008.....voor jullie allemaa!!!!
Eva

Terug
Bovenaan