Hoi,
Wil gewoon even mijn verhaal kwijt!!!
Eindelijk waren we begonnen met iui....spuiten elke dag.....3 echo`s voor de fonkelmeting.....
2 keer goed had wel 4 eitjes eentje was nog maar 9 mm dus die deed niet meer mee..
15 mm 14mm 11mm de overig dat zag dr goed uit!
Kom ik voor de 3e echo kunnen ze de eitjes niet meer vinden heb ik een dag eerder zelf een spontane eisprong gehad terwijl de eitjes niet eens gerijpt waren....
Waarschijnlijk ligt daar dus ons probleem waarom wij dus al 3 1/2 jaar niet zwanger zijn geraakt!!!
Nu over 1 week weer ongi en dan weer beginnen met spuiten en dan nog vaker ter controle naar het ziekenhuis dit mag van de arts niet nog eens gebeuren...
( ik weet niet hoe je dat tegengaat maar we proberen het maar gewoon)
Ik zit nu even in een depri fase....ik baal zo ontzettend.....
Zo ik heb mijn hart gelucht en kan dr weer even tegen....
Groetjes angelica
Wil gewoon even mijn verhaal kwijt!!!
Eindelijk waren we begonnen met iui....spuiten elke dag.....3 echo`s voor de fonkelmeting.....
2 keer goed had wel 4 eitjes eentje was nog maar 9 mm dus die deed niet meer mee..
15 mm 14mm 11mm de overig dat zag dr goed uit!
Kom ik voor de 3e echo kunnen ze de eitjes niet meer vinden heb ik een dag eerder zelf een spontane eisprong gehad terwijl de eitjes niet eens gerijpt waren....
Waarschijnlijk ligt daar dus ons probleem waarom wij dus al 3 1/2 jaar niet zwanger zijn geraakt!!!
Nu over 1 week weer ongi en dan weer beginnen met spuiten en dan nog vaker ter controle naar het ziekenhuis dit mag van de arts niet nog eens gebeuren...
( ik weet niet hoe je dat tegengaat maar we proberen het maar gewoon)
Ik zit nu even in een depri fase....ik baal zo ontzettend.....
Zo ik heb mijn hart gelucht en kan dr weer even tegen....
Groetjes angelica