ik voel me ******!!!!

Hoi,

Wil gewoon even mijn verhaal kwijt!!!
Eindelijk waren we begonnen met iui....spuiten elke dag.....3 echo`s voor de fonkelmeting.....

2 keer goed had wel 4 eitjes eentje was nog maar 9 mm dus die deed niet meer mee..
15 mm 14mm 11mm de overig dat zag dr goed uit!
Kom ik voor de 3e echo kunnen ze de eitjes niet meer vinden heb ik een dag eerder zelf een spontane eisprong gehad terwijl de eitjes niet eens gerijpt waren....

Waarschijnlijk ligt daar dus ons probleem waarom wij dus al 3 1/2 jaar niet zwanger zijn geraakt!!!
Nu over 1 week weer ongi en dan weer beginnen met spuiten en dan nog vaker ter controle naar het ziekenhuis dit mag van de arts niet nog eens gebeuren...
( ik weet niet hoe je dat tegengaat maar we proberen het maar gewoon)

Ik zit nu even in een depri fase....ik baal zo ontzettend.....

Zo ik   heb mijn hart gelucht en kan dr weer even tegen....

Groetjes angelica

Hee Angelica,

Wat ontzettend balen zeg! Snap dat je je kl*te voelt.
Bij mij sprongen de eitjes tijdens de iui ook altijd voortijdig...totdat ze de echo's dichter op elkaar planden. Toen bleek dat ze in één dag een enorme groeispurt maakten!
Balen is dan wel dat je steeds te laat bent voor een goede iui....'t duurt toch allemaal al zo lang...
Heel veel sucses met de nieuwe ronde!

Liefs Anne

Hoi Angelica,

Inderdaad enorm balen zeg! Maar misschien weten ze nu wel waardoor het komt en valt het op te lossen? Veel sterkte en succes maar weer!

groetjes,
Jo

Hoi Angelica

Nou dat lijkt me behoorlijk deprimerend. Ikzelf heb in februari 2006 een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap (zwanger van de 2e, mijn 1e zoontje wordt volgende maand 4). Sindsdien ben ik niet meer zwanger geraakt, echt helemaal niets meer. Heel erg vervelende maar vooral moeilijke  tijd gehad, lijkt net of toch mijn tijd sinds die miskraam stil staat en pas verder gaat als er een 2e komt.
Ik ben sinds begin dit jaar naar het ziekenhuis gegaan. Veel onderzoeken gehad, mijne bleken allemaal in orde (heb wel een onregelmatige cyclus, 30 - 40 dagen), maar mijn man verminderd vruchtbaar. We konden nu in september beginnen met iui, alleen komt het zo rot uit deze maand, weekend weg, net nieuwe baan, zoontje voor het eerst naar school. Het wordt me allemaal even te druk, dus wil het verplaatsen naar volgende maand (ben nu toch al zo lang bezig, dus dat ene maandje langer maakt dan ook niet uit). Zit nu te wachten wanneer mijn menstruatie weer gaat beginnen. De afgelopen maanden zat mijn cyclus regelmatig op 32 dagen, 1 keer op 37 dagen. Maar vandaag is het alweer dag 40 en nu eind van de middag nog niet gekomen... Maar heb zaterdag en vandaag getest (zou mooi zijn als ik toch nog op de gewone manier zwanger kan worden), beide natuurlijk negatief. Heel frustrerend in ieder geval...
Sterkte ermee.

Groetjes van Rachelathomenl

Hallo Angelica,

Ik snap helemaal wat je bedoeld! Hier gebeurt precies hetzelfde! Van de  6 x iui procedures zijn er maar 2 doorgegaan. Steeds opnieuw maken mijn eitjes een groeispurt en zijn ze met alleen een echo maken steeds te laat om te volgen!
Deze maand zijn we precies 2 jaar bezig. Het is ongeloofelijk deprimerend zo.
De volgende keer worden er echo's gemaakt, en gebruik ik ovulatie tests. Dit hebben we zo afgesproken met de gyn. Ongeacht hoe groot de eitjes zijn op het echo tijdstip, als de test positief is krijgen we de behandeling na 24 uur.
Ik ben echt heel benieuwd of dit verschil uit gaat maken.
Zowieso is het vind ik zo vervelend, omdat iui toch al zo'n kleine kans heeft.

Ik vind het ontzettend rot voor je dat dit zo gebeurt, maar ik ben ook een beetje blij dat ik niet de enige ben bij wie dit aan de hand is.
Ik voel me  zo radeloos af en toe... net of je de enige bent...

Ik wens je echt heel veel succes met de behandelingen!!

Liefs,
Brinn

Hoi Angelica,

Wat rot dat het zo ging zeg,ik hoop echt voor je dat je de volgende ronde wel zwanger bent,het is soms ook fijn om je hart uit te luchten en daar is het forum toch ook voor.Lekker doen hoor.
Ik zal voor je gaan duimen..

dikke kus nice

he meiden bedankt.....
en inderdaad ik ben ook "blij"dat ik niet de enige ben....
Ben even niet op de site geweest maar ik zal jullie even op de hoogte stellen al is het niet echt heel veel leuker nu!!!

Afgelopen woensdag ben ik voor echo nr 1 gegaan, vandaag moest ik gelijk bloed laten prikken zodat we deze keer op tijd zouden zijn voor de eitjes uit zichzelf zouden springen....
Maar sinds gisterenavond ben ik weer ongi
Althans dat denk ik dan...
Ben wel bloed gaan prikken en ik moet zo om 11.45 voor een afspraak naar het zkh!
Wat we nu gaan doen is voor mij echt een raadsel.
Ik kan toch geen hormonen blijven spuiten zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurt.
Maar ergens diep in mijn hartje hoop ik dat ik aan het vloeien ben doordat de echo misschien iets te hardhandig is gegaan.....maar ik denk het antwoord al te weten eigenlijk.....

Nu zit ik letterlijk mijn tijd uit totdat ik eindelijk naar het zkh mag, het ergste is nog dat ik daarna nog lekker mag werken en daar heb ik nu dus echt totaal geen zin in....

groetjes angelica

Terug
Bovenaan