ik voel mij hier denk meer op mijn plaats...

Hoi lieve meiden,

Ik heb eerst even jullie berichtjes gelezen en vind het voor jullie allemaal erg rot dat er zoveel bij komt kijken en het allemaal niet wil lukken. Ik lees en schrijf altijd mee op het zwanger worden forum en eigenlijk ook op de andere forums. Ik "ken" jullie allemaal wel van het andere forum.

Ik ben in Junig vorig jaar met de pil gestopt en werd 5 maanden lang niet ongi,,,gelukkig waren wij toen nog niet bezig voor een kindje, dus ik maakte mij er ook niet zo druk om. Sinds Jan gaan wij voor het eggie, maar mijn cycles is nog altijd erg lang en onregelmatig wat dus erg lastig is als je graag een kindje wil.

19 april zijn wij voor het eerst naar de gyn geweest en is er bij mij bloed afgenomen. Mijn vriend moet 29 april zijn zaad inleveren en 10 mei krijgen wij beide de uitslag. Nu zijn wij dus even op non-actief gesteld, omdat het beter voor het onderzoek is om 4 dagen geen zaadlozing te hebben...

De vorige periode ben ik begonnen met tempen, maar mijn temp is maar heel kort hoog ergens op dag 28 en daalt vervolgens weer een heel eind...werd overigens wel 14 dagen later ongi,,ik denk dus dat ik geen of geen goede eisprong heb, omdat mijn temp gewoon laag blijft..Bloedtest moet dit dus uitwijzen. Waarschijnlijk krijg ik dan ook meerdere onderzoeken.

De gyn heeft gezegd dat ik waarschijnlijk medicijnen krijg om een eisprong op te wekken...

Nou meiden dit is zo`n beetje mijn verhaal..

Ik wens iedereen ontzettend veel geluk en ik vind het fijn dat dit forum is opgericht!!

Liefs moi xxx

Hey moi, dus je zit ook lekker hier. Ik twijfelde of ik er wel bij mocht (net als jij). Maar dan zie ik op het zwanger worden voor de 10.000e keer 'wanneer moet ik tempen?' en dan denk ik:"Dat heb ik wel een beetje gehad, laat iemand anders voortaan maar adviezen geven" Beetje bot natuurlijk, maar inderdaad, ik voel me hier meer op mijn gemak ook al zit ik (nog??) niet in de medische molen.

Het wordt een zware avond voor je hè?! Heb je al afkickverschijnselen?? Ik mag plagen hoor, doe ik ook de hele dag bij de kinderen ("Wij hebben een pestkopjuf") Oh, er komt weer een msn berichtje binnen. Ik ga weer even ergens anders kletsen (en oppasen wat ik zeg!)

Liefs, el.

Hoi el,

Ja, ik ben ook lekker naar dit forum verhuisd hoor,,al lees ik ook nog mee op het andere forum, maar heb inderdaad ook niet zoveel zin meer om op al die vragen van de meiden die echt net beginnen te kijken.. WIj zijn ook nog niet zo lang bezig, maar lopen wel al bij de gyn en dan vind ik het toch fijn dat hier de meiden zitten die daar ook ervaring mee hebben!

jullie zijn toch ook al lang bezig, dus daarom pas jij ook beter op dit forum,,

Wat denk je?? kwam vandaag een collega naar mij toe waarvan ik al verwachte dat zij een vermoeden had dat ik bezig ben voor een kindje...en ze vroeg het gewoon aan me..ik heb het haar eerlijk verteld zij is zo een eerlijke lieve meid en ik vroeg haar dit tegen niemand te zeggen en ik weet van haar dat zij dit ook niet zal doen...best heel fijn om er even met iemand over te praten (behalve mijn vriend, de gyn en ha en dit forum) ook best wel eng!! Zij reageerde er erg positief op!!

Ik heb hierover maar niks tegen mijn vriend gezegd, want ik had beloofd mijn mond te houden oeps!!

jij had gister toch ook bijna welteklussen tegen iemand anders gezegd??Wel grappig hoor, want ik moet ook echt op letten wat ik zeg..en als mijn vriend en ik bij mensen op visite zijn en er wordt gezegd dat ze flink geklust hebben kijken wij elkaar al aan met zo`n blik van je weet wel!!

Nou el weer een heel verhaal van moi,,

Wel leuk he, met kinderen werken al valt het soms niet mee met die banjers!!

Liefs moi xxxx

Hoi meiden!
Jullie zijn hier natuurlijk welkom! Wij werden alleen (nu ronde 16) erg moe van die meisjes met die prietpraat. Soms wordt je daar gewoon verdrietig van.
Liefs Inge

Dank je Inge, maar nu voel ik me hier weer zo 'groen' omdat ik nog niet naar de dokter ben geweest, vandaar!
En inderdaad, ik kan me goed voorstellen als je de zoveelste teleurstelling te verwerken krijgt en iemand vraagt wat nod is, dat je dan heel verdrietig wordt. Maar moi en ik zijn altijd (nou, bijna altijd) heel vrolijk, dat mag toch wel hè?!
En wat ik ook zo vervelend vind: iemand die er een paar dagen is, is ineens weg en je hoort er nooit meer wat van!

Hey moi, ik ZEI het niet bijna, ik TYPTE het bijna in een msn bericht. Nog veel erger dus, dan kan je dus niet meer doen alsof ze het verkeerd verstaan heeft!

Vanmiddag nóg veel erger! Ik zei, dat ik de trouwjurk van mijn eerste huwelijk op school in de verkleedkist wilde doen. Maar iemand dacht dat ik mijn tweede trouwjurk bedoelde (die was knalroze, was gewoon een rokje met bolero en giletje). Dus die zei:"Die kan je nog best wel eens aan naar een sjiek feest ofzo." Toen zei een ander:"Dan moet je wel snel zijn." En ik:"Ja want anders barst ik er misschien uit!" Lekker slim hoor van mij! Maar die collega bedoelde dat die jurk misschien wel uit de mode zou raken. Nou, als ik zwanger mocht zijn dan weet ik al wie er roept:"Dat dacht ik al!"

Heb jij (of hebben jullie, ik weet niet wie er allemaal meeleest) dat ook? Het wordt mooi weer en dan wil ik nieuwe kleren kopen en dan doe ik het niet, want misschien pas ik het straks niet meer. Dat heb ik dus al een jaar!

Zo, het licht gaat hier uit (tijdschakelklok om mezelf te beschermen tegen de halve nacht internetten) en ik moet op tijd naar bed voor je-weet-wel.
Tot morgen! Liefs, el

Terug
Bovenaan