Ik voel mij zoooooo beroerd.

A

Anoniem

Guest

Zeg mij asjeblieft dat ik niet de enige ben (hoe lullig dat ook klinkt)
Sinds gisteren ineens zware diaree, had notabene bijna in mijn broek gepoept zo erg was het... buikkrampjes tot vanmorgen aan toe. Ik ben dan ook maar langer blijven liggen en heb mijn baas maar gesmst dat ik wat later zou zijn. En nu ben ik en misselijk en duizelig en ik heb het warm (opvliegers). Ik denk dat ik mijn baas maar even moet inlichten over mijn zwangerschap nu, want hij begint zich nu ook al af te vragen wat er nu precies met mij aan de hand is... morgen ben ik 2 maanden onderweg dan kan ik het toch wel al zeggen?   En het blijft tussen hem en mij dan voorlopig, kan hij in elk geval rekening met mij houden etc.... wat vinden jullie?

Liefs een belabberde Aicha.

Niemand die zich beroerd voelt? Nou, ok,....jullie hebben dan wel mazzel ;)

Liefs Aicha.

Hoi hoi,

Je bent wel een beetje ongeduldig hoor. Niet iedereen kan de hele tijd achter de pc zitten. Hahaha. Ik ben tot  ongeveer een  week of 16 beroerd geweest. Met als gevolg dat ik nu 10 kilo lichter ben dan voor de zwangerschap. De misselijkheid en het overgeven gaan, als je een beetje geluk hebt, vanzelf over. Gewoon afwachten dus.

Succes.

Groetjes,

Neeltje.

Hoi Aicha,

Ik heb tot week 15 me hondsberoerd gevoeld. De emmer was mijn grote vriend en mijn woonverbljif was de badkamer. Wat een ellende zeg. Ik was doorlopende de hele dag misselijk en draaierig. Pas na het avondeten kwam alles eruit. Dit ritueel herhaalde zich elke dag.
Kon nog geen tandenborstel in mijn mond verdragen.
MAAR.........na die 15 weken was al dat gespuug voorbij en heb ik eerst de schade ingehaald. Haringen, schuimpjes, lange vingers en Bossche bollen waren ineens obsessies. Dus....houd goede moed.

Succes met de zwangerschap.

Groetjes Suzanne, mama an Lotte (18-10-2005)

Hoi Suzanne,

Nou, ben blij voor je dat het over is...Want dit is geen pretje dat kan ik je wel vertellen.

Trouwens vraagje, is het normaal dat je ook last van diaree hebt?

Aicha.

Diarree heb ik ook, vreselijk, krampen en snel moeten.
Norit helpt en mag ook tijdens zwangerschap.

Schuimpjes, ook een obsessie van mij inderdaad.

Houd moed!
M

Terug
Bovenaan