A
Anoniem
Guest
met 20 weken voelde ik nog niks, kindje zit ter hoogte van mijn navel, achter mijn buikvet en achter mijn placenta. daarna begon ik wel gerommel te voelen, net als mijn darmen maar dan heeeeeeel diep in mijn lichaam. ik dacht wel dat het de baby kon zijn, maar die lag bij de navel en dit was ter hoogte van de blaas en zo diep. ook op dat moment blaasonsteking en medicatie gekregen dus dat kon het ook zijn. nu heb ik gistermiddag nog een tweede 20weken echo gehad. en toen: ze drukt met het apparaat op mijn buik en ik voelde geen gerommel maar een echte trap in mijn blaas, en ik kon alles op het scherm volgen! het is toch de kleine.
ben zo blij, bleek ook wel dat de kleine heel diep ligt, richting ruggegraat ongeveer. en dat ik hem/haar dan toch kan voelen. het was zo bijzonder, ik ben helemaal happy, moest het even van de daken schreeuwen
gr sabine 23wkn
ben zo blij, bleek ook wel dat de kleine heel diep ligt, richting ruggegraat ongeveer. en dat ik hem/haar dan toch kan voelen. het was zo bijzonder, ik ben helemaal happy, moest het even van de daken schreeuwen
gr sabine 23wkn