ik voel mijn kindje :-) moet het even kwijt

A

Anoniem

Guest
met 20 weken voelde ik nog niks, kindje zit ter hoogte van mijn navel, achter mijn buikvet en achter mijn placenta. daarna begon ik wel gerommel te voelen, net als mijn darmen maar dan heeeeeeel diep in mijn lichaam. ik dacht wel dat het de baby kon zijn, maar die lag bij de navel en dit was ter hoogte van de blaas en zo diep. ook op dat moment blaasonsteking en medicatie gekregen dus dat kon het ook zijn. nu heb ik gistermiddag nog een tweede 20weken echo gehad. en toen: ze drukt met het apparaat op mijn buik en ik voelde geen gerommel maar een echte trap in mijn blaas, en ik kon alles op het scherm volgen! het is toch de kleine.
ben zo blij, bleek ook wel dat de kleine heel diep ligt, richting ruggegraat ongeveer. en dat ik hem/haar dan toch kan voelen. het was zo bijzonder, ik ben helemaal happy, moest het even van de daken schreeuwen

gr sabine 23wkn

geweldig voor je! Zo bijzonder, dat kleine baby,tje in je buik, die je dan voelt!! Geniet ervan!!!
Liefs,

hey sabine.
heerlijk gevoel he :D
geniet er lekker van hoor :D

ik voel mijn ukkie al sinds mn 16e week. bij mij ligt ze juist heel ver naar voren, vandaar dat ik haar al zo snel voelde.

hoogst waarschijnlijk was je al aan het genieten, maar nu is het nog meer genieten geblazen. nu je leven in je buik voelt (had ik tenminste wel, was gelijk een stuk minder onzeker)

liefs, do

Grappig, ik zit net over de 20 weken en voelde de afgelopen anderhalve week ook al dingen op plekken waarvan ik dacht dat het het kindje wel eens kon zijn. Gisteren was het duidelijk. In een vergadering, ik zat helemaal stil, nou ik voelde de kleine wel 6 x achter elkaar. En dat is dan je eigen bijnnenpretje, terwijl de rest zit door te vergadferen. Helaas vandaag nog niks gevoeld...

Mijn placenta zit ook voor trouwens!

gr.
Wenser

@Wenser; waarschijnlijk heeft de kleine dan de hik, als je het zo vaak achter elkaar voelt ;)

Heyyyyyy wat leuk! Heerlijk he om die beweging te voelen en nu verder ontdekken, super gaaf.
Dus vaak (en kort op elkaar waarsch.) voelen kan de hik zijn? Dat is wel leuk, heb ik ook een aantal keer gevoeld.

Genieten doe ik zeker; elke dag rond 4 uur ben ik bekaf, tijd voor middagdutje eigenlijk en dan begint de kleine, ik voel haar ook wel op andere momenten, eigenlijk elke dag wel meerdere keren :) helaas ook last van harde buiken omdat ik op werk toch teveel doe maar dat maakt ons kleintje helemaal goed,bij 12 weken was het al een springboon en ze is nog steeds zo hyper. en stronteigenwijs, de echo-scopiste kreeg haar niet in een andere houding. maar wel trappen verkopen. de hik herken ik nog niet, het is vooral een kleine voetballer en mijn blaas is de bal

Terug
Bovenaan