Ik voel niets meer


Hallo allemaal

Ik ben inmiddels al bijna 19 weken zwanger en heb het volgende waar ik mee zit. Bij 16 weken begon ik duidelijk iets te voelen, alsof er aan de binnenkant van mijn buik gekrabt werd. Dit was duidelijk het kindje. Maar nu voel ik dat niet meer. Sterker nog ik voel niets meer.
Mijn buikje ziet er goed uit. Een mooie bolling net onder mijn navel, heerlijk om te voelen.

Toch maak ik me zorgen. Zijn er dames die hetzelfde hebben of die mijn angst weg kunnen nemen?

Bedankt!
 
Hoi,

Ik ken dit, geen zorgen maken hoor! Zo'n twee weken geleden, bij week 16 voelde ik gekriebel in mijn buik. Omdat ik het daarna niet meer voelde, dacht ik dat ik me had vergist. Ik ben nu 19 weken en tot gisteren voelde ik niks, nada, noppes. Totdat ik met mijn buik een beetje klem tegen mijn bureau zat op mijn werk (we moeten hier binnenkort maar een halve cirkel uitzagen ofzo...) en ik een duidelijk plopje voelde. En nog een. De kleine wilde niet zo klem zitten denk ik. Verder niks meer gevoeld en nu vanmorgen ook nog niet. Het kan best zijn dat daar weer een paar dagen overheen gaan, het is maar net hoe actief je baby is en hoe hij of zij ligt. Zeker bij je eerste zwangerschap is het volgens mij (en die wijsheid heb ik uit de boeken en van mijn verloskundige) heel normaal dat het wat langer duurt voordat je echt wat voelt. Ik denk dat wij straks beiden zoiets hebben van, ik wou dat ik even niks voelde! Als je toch niet gerust bent, gewoon even je verloskundige bellen, daar is ze voor!

groetjes, Jootje
 
Terug
Bovenaan