Ik voel niks meer

Pfff ik moet ff wat van me afschrijven. Ik voel ons ukje best regelmatig...maar sinds gistermiddag niks meer ineens:( aagh dat maakt me zo onzeker!
Wij zijn net verhuist, een maand lang alleen maar volop met klussen en werken bezig geweest...ik ben gewoon ff op... en dan nu dit..
Gelukkig mag ik zo om half 12 even hartje komen luisteren:) het zal vast wel oke zijn...maar het zit me niet lekker..
Vandaag maar dagje ziek/vrij op werk genomen...

Pfff ben ik de enige die soms zo onzeker is?

ik denk dat iedereen wel onzeker is. mijn vk zegt aldoor dat ik het nu niet elke dag hoef te voelen omdat het soms nog met de benen naar achteren kan liggen. vanaf week 28 zou je het elke dag moeten voelen tot die tijd niet, zegt mijn vk.
wel fijn dat je direct even kon komen hartje luisteren, zal vast wel goed zijn!!!

de baby niet voelen geeft niks althans vaak zegt het niks. ik heb ook een tijdje gehad dat ik niks voelde. nu eigenlijk wel haast elke dag. maar ook een dag ene keer helemaal niks.
misschien dat vandaag het hartje horen je ff weer goed doet! vast wel.
groetjes

De uk zal denken.. eindelijk weer een beetje rust na alle drukte ik ga het er van nemen. Het kan dat je de uk af en toe niet voelt en dan weer wel. Ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan bij de vk hoop wel dat alles goed is.

Terug
Bovenaan