Ik voel nog niks?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu ruim 17 weken zwanger en heb wel al een zichtbaar buikje, maar ik voel nog helemaal niks. Moet ik mij nu zorgen gaan maken? Ik hoor van iedereen dat ze al rond deze periode last hebben van zogenaamde "borrelingen". Ik dus helemaal niks. Gelukkig moet ik de 17e weer naar de verloskundige.... wie heeft voor mij een antwoord.

Alvast dank!

Hoi Pija

In een boekje van mij staat dat als je je eerste kindje hebt je het vaak pas tegen de 22 weken kan gaan voelen. Als je eerder zwanger bent geweest kan het zijn dat je het al iets eerder voelt. Dus ik zou je niet al te druk maken!

Groetjes, Tessa

Hoi Pija,

Je hoeft je niet druk te maken hoor, het is heel normaal dat je je kindje pas met 20/22 weken voor het eerst voelt. Sommigen voelen het nog later, ligt volgens mij aan waar je placenta ligt. Als die aan de voorkant van je baarmoeder zit voel je je kindje nl ook later.

Groetjes Annemiek
20w5d

Ik voelde voor het eerst een tekentje van leven bij 20 weken, en dat is volgens de boekjes, dus nog ff geduld.

Kan me je ongerust goed voorstellen, maar is echt onterrecht.

Succes

Sannes

38+4 wkn

Maak je geen zorgen, het is nog wel aan de vroege kant hoor.
Ik voelde het met 20 weken en dat is een hele normale tijd...

xx Syrah

Hoi Pija,

Ik voelde mijn eerste ook pas bij ongeveer 21 weken maar ben nu 19 weken zwanger van de tweede en die voelde ik 2 weken geleden voor het eerst....

Fijne zwangerschap verder.

Groetjes, Angel

Maak je geen zorgen.

Sommige vrouwen denken soms ook iets te voelen, terwijl dat het in werkelijkheid iets anders is. Je darmen kunnen namelijk ook anders reageren dan anders, en dat wordt vaak verward.

Het komt vanzelf.

Miep

hallo,
wij verwachten ook ons eerste kindje en ik kan me nog herrinnneren dat ik rond de 20e week wat gerommel voelde... bleek later dus de baby te zijn geweest maar ik dacht almaar dat ik honger had want zo voelde het voor mij.
maak  je geen zorgen... bij het eerste kindje   kan het wat langer op zich laten wachten, komt vast helemaal goed!

fijne zwangerschap verder
greta 33wk 3dg

Terug
Bovenaan