Ik voel van alles... nod 4 feb.

A

Anoniem

Guest
He allemaal,

4 feb mijn nod, dus afgelopen week flink geklust. En nu voel ik echt van alles, steken links onderin, soms echt pijndelijke, moet vaak plassen en ook mijn borsten...

Ik vind het zo spannend, maar ik wil niet te veel hopen..

Sterkte allemaal.

Liefs Carina

hallo meisie

ik ga heel erg duimen voor je ik ben nu een week over tijd en heb ook allemaal tekens maar heb getest en helaas negatief.

je lichaam houd je vaak voor de gek omdat je zo graag wilt sorry wil je niet teleur stellen.

ik zal super voor je gaan duimen en ik hoop dat het helpt.

ik zelf zit in ronde 13 en dit keer had ik voor het eerst van die tekens.

vogende week weer een testje hopelijk is het dan bingo en voor jou ook kunnen we samen naar het forum zwanger zijn

liefs annieka

He annieka,

Jeetje ronde 13, hoe houdt je het vol? Maar nu voor het eerst tekenen, wat spannend! Hou je ons op de hoogte van je ontwikkelingen? Ik duim voor je!

Liefs Carina

He meis spannend joh ik heb ook mijn nod 4 februari alleen ik heb nog geen verschijnselen. We zien wel.

Ik duim voor je.

groetjes wen

Hoi

Wat spannend zeg!!!! Al heb ik nu geen tekenen (heb ook pas 17 feb mijn nod) ik herken het wel, maar inderdaad je lichaam kan je echt voor de  gek houden en als je zwanger wil  worden voel je ook ineens alles!!!!! Tenminste daar heb ik last van!!!
Nou carina en annieka, heel veel succes, ik zal voor jullie duimen!!!!! En..laat het even weten he!!!!!

Groetjes sil

Terug
Bovenaan