Ik voel wat!!

Lieve dames,

Een week geleden had ik mijn ei en nu weet ik niet wat ik moet voelen.
Het zal toch niet waar zijn..want ik heb weer zo'n raar gevoel in mijn maag. Misselijk? of toch honger? Gammel gevoel niet te plaatsen gevoel. Ik weet nog dat ik dit gevoel de vorige keer ook had toen ik zwanger was. Een week na mijn ei begon ik dit gevoel in mijn maag ook te krijgen.

Zal dit toch verbeelding zijn omdat we het zo graag willen of is er toch weer een wondertje in mijn buik aan het ontwikkelen?

Ik vind het zo spannend en tevens ben ik wel een beetje bang om te gaan hopen. Maar het gevoel in mijn maag is wel hetzelfde. Of misschien krijg ik wel griep, zal het dat zijn? Zoveel vragen, zo onzekere periode weer, zo'n dikke week voor mijn NOD. He ik haat dit maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een hele leuke en spannende periode.
Volgende week dinsdag weet ik misschien meer, meiden ik hou jullie op de hoogte.

Po, een week geleden schreef jij nog zo'n gelijk berichtje. En nu zit ik ook in dit zelfde schuitje, ook onzeker, ook afwachtend. Wat zijn we ook een stelletje Mutsen vind je niet?

Liefs Bibi

Oh Bibi, dat klinkt heel erg goed!! Ik ga duimen dat het raak is, al denk ik aan je verhaal te horen dat het niet eens nodig is :).

Ik hoop het voor je meis, zo fantastisch zijn!

Laat je weten of je getest hebt?

Liefs Po

Heb ik ook vaak genoeg, dan wil ik weer te snel en dat lees ik later mijn berichtje en dan denk ik oooo oooo ik hoop maar dat ze daar overheen lezen. Over mutsen gesproken...

Ik ben het ZAT!! het wachten!!!
Was het maar dinsdag en had ik maar goed nieuws. Helaas ik moet echt nog afwachten..

Tot gauw.

Liefs Bibi

Hoi Bibi,

Wat een herkenbaar verhaal! We zitten helemaal gelijk met onze cyclus, want mijn NOD is ook 30 november.

Ik ben 27 jaar(zondag wordt ik 28) en ben in augustus 2003 getrouwd. Vanaf maart 2004 zijn we serieus bezig. Ik heb in augustus 2004 een miskraam gehad met 11 weken en ben gecuretteerd. En nu gaan we het weer proberen.

De hele week is mijn maag al 'anders' en volgens mijn man had ik dat bij de eerste zwangerschap ook. Eerlijk gezegd kan ik me dat niet meer zo goed herinneren.

Maar toch spannend... het duurt alleen zo lang voordat het dinsdag is!!

We duimen wel voor elkaar!

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan