Ik voel ze bewegen!!!

Althans.... Eentje is een enorme druktemaker :)
Zaterdag zat ik op de bank en voelde ineens allerlei kleine schokjes aan de linkerkant. Sindsdien houd het niet op!! Echt wat ze zeggen; plopjes. Zo leuk, fijn en bijzonder! Rechts is het rustiger. Heb daar meer het gevoel van venijnige steekjes af en toe. Zou dat ook een teken van leven zijn? Of het groeien van de baarmoeder? Wil ze zo graag allebei voelen! Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat de ene wat meer vooraan ligt dan de ander..... Volgende week de 20 weken echo. Spannend!! Hoop dat alles goed is. Echt weer zin om ze te zien :))

Liefs Anna

Wat super leuk zeg!!!!!Bij mij beweegt ie nu ook wel elke dag, dat ik het bewust voel.Eindelijk zoiets van,..het begint erop te lijken heh!!!
Genieten jij!!!
Dikke xxx

Hai Anna,

Wat leuk dat je ze nu al voelt! Bijzonder hè? Geniet er maar lekker van. Ik voel overigens mijn linker kindje (zeg maar) altijd duidelijker dan mijn rechter kindje.
Nu met 32+1 voel ik ze wel allebei heel goed, hun voeten zitten ook alle 4 aan 1 kant, ze worden natuurlijk flink groot en hebben nu gewoon weinig tot geen bewegingsruimte meer. Is soms ook wel heeeel druk en soms ook een beetje pijnlijk maar het is ook heel fijn om elke dag een teken van leven te voelen.

Veel plezier bij de 20 weken echo, lekker lamg spieken.

Liefs Lynn (Nov tweeling mama)

hoi anna
wat heerlijk dat je ze al voeld, i voel ons kindje sinds vorige week ook en ben 16 weken zwanger, moet er wel bioj zeggen dat dit ons vierde kindje is.
ik vind het zo geruststellend als je je kindje kan voelen, lekker van genieten
liefs wendy

Terug
Bovenaan