ik voel zo weinig

Hallo,

Eergisteren heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was positief.
Ik ben heel erg gelukkig, maar... Ik ben zo onzeker!
De test was vaag maar gaf het teken van zwanger aan, maar verder merk ik bijna niets.
Ik heb gevoelige borsten en ben een beetje slaperig. Ik ben nu zes weken zwanger. Zijn er meer vrouwen die met zes weken zo weinig signalen hadden? Het zou mij goed doen om dat te horen want ik ben toch behoorlijk onzeker. Waarschijnlijk net als iedereen.....
Alvast bedankt!
 
Hallo anoniempje,

ik heb net als jij eergisteren getest en was ook positief!! In het begin wist ik niet goed wat denken want we waren ondertussen al 18 maanden aan het proberen en hadden afgesproken om in september '04 met inseminatie te beginnen. Ik heb momenten dat ik niet weet of ik blij ben...en dan weer ben ik laaiend enthousiast. Dus emotioneel is het bij mij al wat aan het werken. Ook heb ik net als jij gevoelige borsten (nog niet supergevoelig hoor) en wat meet slaap nodig. Vrijdag had ik lage rugpijn en menstruatieachtige krampen. Maar dat is ondertussen voorbij.
Ik hoop dat dit je wat gerustgesteld heeft. Voor wanneer zou het bij jou zijn? Bij mij half december.
Nog een dikke proficiat.

Groetjes
E.
 
gefeliciteerd meiden!
ik heb inmiddels 3 kinderen en bij alle 3 zwangerschappen, zeker in het begin geen opvallende kwaaltjes.
bijna niet misselijk, beetje gespannen borsten maar wel erg slaperig!
dusseh, tot voor zover alles dik in orde bij jullie!
geniet van jullie zwangerschap!
wilma
 
Hai, ook namens mij gefeliciteerd. Ik mag mij ook bij een van de gelukkige scharen die behalve slaperigheid verder nergens last van heeft gehad en nog steeds nergens last van heb. Geniet van deze periode zou ik zeggen, want er zijn anderen die hier jaloers op zouden zijn.
 
Ook ik heb alleen last van moeheid en nu beginnen mijn borsten erg gevoelig te worden maar verder nergens last van!!! Ik ben erblij mee dat ik niet drie maanden misselijk ben ofzo...
Geniet ervan.
Liefs Sas
 
ook ik ben soms wel errug slaperig, mijn borsten zijn behoorlijk gegroeid en soms vrij gevoelig, maar ze kunnen ook behoorlijk jeuken!! Heeft iemand hier ook last van?
Ach het hoort er allemaal bij, dus genieten geblazen!!!!
 
hoi ik heb ook weinig last van kwaaltjes aleen zere borsten en erg moe wees hier maar erg blij mee want ik ben bij mijn eerste zwangerschap 9 maanden ziek geweest en dat is geen pretje nu pas kan ik gaan genieten
 
dag allemaal nou ik heb al twee miskramen gehad 1 in het begin van de zwangerschap en de ander naar 2 maanden. Ben nu weer 6 weken in verwachting en heb af en toe last van mijn borsten en ben soms een beetje misselijk maar dat is niet veel. Ik maak me nog steeds zorgen. Hoop dat het deze keer wel wilt komen en negen maanden blijft zitten. Oja heb ook sinds 2 dagen veel last van mijn rug. Ik ben 2 week van dec uitgerekend.
 
Terug
Bovenaan