Ik voel

A

Anoniem

Guest
Hai

Ik heb mijn laatste periode in dec gehad en heb zitten klussen zonder enig voorbehoedsmiddel. Nu ben ik 3 weken verder en voel me raar. Heb het gevoel dat ik een ongigevoel in me onderbuik heb, maar hoef volgende week volgens mij pas weer ongi te worden en moet echt veel naar de toilet, op me werk zien ze me de hele tijd lopen naar het toilet, voel me bijna schuldig omdat ik denk dat hun denken dat ik aan de diarree ben ofzo...of geen zin heb om te werken ... verder ben ik de laatste tijd heel selectief met eten..heb zin in lekkere dingen. Maar heb soms ook totaal geen zin, omdat ik het gevoel heb dat ik een soort van misselijkheid over me heb hangen. En me borsten trekken van oksel tot zijkant borst. Dit is nog het meest onaangenaam gevoel. Kunnen dit wel zwangerschapskwalen zijn? (stel dat er een zwangerschap zou zijn)omdat ik denk dat je namelijk in zo'n vroeg stadium dit allemaal niet kan voelen en ervaren....Wie heeft een antwoord?

Alvast bedankt!

Gr,
Leone

Hoi Leone,
Ik ben zelf net een paar weken zwanger, hetgeen is bevestigd met een positieve test. Ik herken de kwalen en het zou goed kunnen dat je zwanger bent. Zeker je borsten voel je al heel snel. Misselijk kwam bij mij later, maarja geen mens is gelijk.
Je moet even uitrekenen wat de normale lengte van je cyclus is, wanneer je vruchtbare dagen waren en wanneer je weer ongesteld zou moeten worden. En wat let je om een testje te doen? Er zitten twee in een doosje, dus als de eerste negatief is en je niet zeker weet wanneer je weer ongesteld moet worden, doe je er toch volgende week nog eentje?

Hallo dames,

Het zijn best sterke tekens maar even voor de duidelijkheid je kunt pas een test doen de eerste dag van je NOD = Niet Ongestelde Dag.
Je moet dus eerst afwachten tot de dag dat je ongesteld moet worden om een test te doen, ervoor heeft nog geen zin.

Veel succes ermee!!!

groetjes ilona.
(30wkn)

Hoi,

Ik ben net zwanger en heb weinig van jouw genoemde verschijnselen. Maar omdat ik ovulatietesten heb gedaan hield ik het wel goed in de gaten. Via ovulatietest.nu kun zwangerschapstesten kopen die je al 4 dagen voor je NOD kan doen. Zo ben ik er ook al vroeg achter gekomen. Succes!

Als je normaal gesproken een lange periode hebt, kan je ook al een test doen ongeveer 14 dagen nadat je vruchtbare periode was. Normaal gesproken is dat ook ongeveer de tijd dat je weer ongi zou moeten worden.

Trouwens, test het met ochtendurine, zeker in het begin kan je nog niet zoveel hormonen aanmaken en niet alle tests zijn even gevoelig.

Hai,

Ik heb nog geen test gedaan, heb besloten nog een 4 dagen te wachten en dan laat ik het jullie wel weten. Verder wens ik jullie het beste toe!

Gr,
Leone

Terug
Bovenaan