ik voelde wat vandaag

Ik ben 13 weken en vanochtend voor het eerst voelde ik iets. Nou weet ik heel zeker dat dat niet mijn darmen waren. Wat een sensationeel gevoel. Bij mijn eerste kon ik haar voelen bij 14 weken. Ben helemaal in de wolken.

Super gevoel he!

Ik voelde het ook al rond 12/13 weken, en nu ben ik 17 weken en worden de schopjes wel iets duidelijker, maar nog wel vaag. En toen die tijd dacht ik, al waren dit wel mn darmen (ik wist zeker dat het niet zo was) dan geloof ik gewoon lekker dat het de kleine was! Geniet er van!!!!!

Liefs mammma

Kan echt helemaal waar zijn hoor. Ik voelde ook echt al wat met 14 wkn. Ben nu 18 wkn en zit nu zelfs al heel de tijd van oeps oeps van de schopjes :))
het is inderdaad helemaal niet te omschrijven dat gevoel wat jij nu al hebt. Het is een soort van heel klein beetje iets wat door elkaar heen schut heeeel diep in je lichaam. En je darmen zijn dat echt niet hoor, want die bewegen veel heftiger.
Geniet er maar lekker van meis.
Groetjesssssssssssss

Leuk he! Ik heb de eerste schopjes ook gevoeld van de week. Ben nu bijna 16 weken. Ik voelde echt een vlinder schopje onder in. En ik weet heel zeker dat het niet mn darmen waren. Super gevoel!

Ik denk ook al een paar weken wat te voelen (ben nu 17 weken) maar vanmiddag pas echt met zekerheid toen ik lekker onderuit op de bank lag met m'n hand op m'n buik. Heel apart! Nou lekker allemaal van genieten dus!

Ik heb het sinds 2 weken ( ben nu 17 weken). Het begon met af en toe een blobje en een kieteltje en nu steeds meer echte bewegingen. Zou apart! Mijn vriend is heel jaloers, hij wil het ook zooo graag voelen. Nog even geduld hebben voor hem. Maar ik geniet ervan. Heerlijk!

Gaaf he, ik heb het ook.Ik zit nu op de 15 weken en voel het ook duidelijk.. geen plofjes maar eigenlijk meer tikjes lijkt wel haha...
genieten hoor.. het is zo bijzonder.

liefs nice

Terug
Bovenaan