Ik vraag me toch af....

A

Anoniem

Guest
Mijn cyclus is precies op tijd op gang gekomen nu net na het slikken van de pil, mijn lichaam heeft me in die periode behoorlijk -zoals bij velen- voor de gek gehouden, maar nu net een paar dagen na mijn menstruatie (dag 1 was 30 juli) voel ik toch weer buikkrampen, ben ik warm aan mijn gezicht(niet alleen door het weer,) en heb ik weer gevoelige tepels. De aderen op mijn borsten zijn heel goed te zien. Ik weet het, je gaat je vanalles in je hoofd halen als je zwanger wilt worden en ik was ongesteld voor 5 dagen(waarvan 2 helderrood) maar ik heb die symptomen toch echt weer, en ik lees af en toe hier dat er ook meiden zwanger waren en gewoon ongesteld(ook helderrood)

Mijn cyclus is toch al regelmatig, kan je dan nog steeds van die 'schijnzwangerschap'verschijnselen hebben? Weet je, net voordat ik ongi werd had ik 2 cb testen gekocht, en die branden in het doosje als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb dan echt zekerheid, en ik denk wel dat het negatief zal uitwijzen maar wat zouden jullie doen???

Alvast bedankt dames!

Dikke knuffel Barbarella en een extra voor de Desiree, Petra uit H, de Sannen :p, Bibim Marianne, Po en nog wat anderen die ik ben vergeten!

Bar,
Gewoon testen....is de enige manier om van je onzekerheid af te komen.....succes

Hoi Barbarella,

Ik heb inderdaad ook al een keer gehad dat mijn ongi er anders uitzag dan normaal. Korter en wat bruinige afscheiding en ik heb toen na lang wikken en wegen toch besloten om te testen. Hij was helaas negatief maar het gaf me wel een geruststelling. Kon ik rustig een glaasje wijn drinken en een biefstukje eten. Dus als je echt denkt dat er een mogelijkheid bestaat dat je wel zwanger bent dan is er een oplossing een test doen.

Succes met je beslissing.

Liefs Bibi

Hoi!
moeilijk he?? ik zou ook zeggen;testen,dan weet je het zeker.
maar idd; ik sluit me verder ook bij Bibi aan;heb ik ook aleens gehad..

succes!

Terug
Bovenaan