Ik vrees dat ik weer een lange cyclus krijg..... :(

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Ik zit nu op dag 18 en nog steeds geen eisprong te zien. Elke morgen temp ik, maar mijn temp blijft rond de 36.6....

Dus ik denk dat ik gewoon weer een lange ronde krijg en kan wachten tot dag 52. Nu maar hopen dat ik wél een eisprong heb want met zo'n lange cyclus kan het zijn dat je geen eisprong hebt .

Nou ja, ik blijf maar gewoon tarwekiemolie slikken en blijf hopen op een wat normalere cylcus.

Groetjes, Tessje.

hoi  tessje

hoelang ben je al gestopt met de pil?
ikzelf heb ook erg lange cyclussen gehad. maar nu na een jaar was er ineens een van 33 i.p.v. tussen de 45 en 53.
ik weet hoe frusterend het kan zijn. hoop dat je snel je eitje krijgt en bevrucht,

groetjes esther

Oke poging twee van mijn bericht.....

Hey Tessje,

Balen zeg! Ik leef met je mee. Waarschijnlijk moet je lichaam zijn ritme nog vinden (en waarom???). Probeer je wat positieve peptalk te geven, maar ik weet dat  dit zo frustrerend is.

groetjes

hehehe dat r**forum.....
nou tess, al aan de tarwekiem he. ik ook hoor.
ik hoop dat het niet zo is en dat je lekker kan zwangeren volgende maand....... maar zoals de rest ook al heeft gezegd......... ik snap wat je bedoelt. sept16: balen !!!!!!!!! oh dat lijf van ons toch

nou kop op meiden het komt vast wel goed!!!
groetjes mayoQ

Hoi,

Ik kan het me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst ongi was...:-(
het is nu dag 47 en nog niks te zien.
Ik ga van het weekend een clear blue test doen (eigenwijs) en voor de laatste keer testen.
Zou er nog verschil in zitten in het merk, ik had hiervoor 2 testen van de etos??

Ik zat net te lezen op het forum zwanger en daar stonden 2 berichtjes van dames die zwanger zijn en die onwijze jeuk hebben op hun armen en benen.
Nou heb ik dat ook! alleen op mijn benen dan (soms om gek van te worden) dus zou het....?

Zullen we een wedstrijdje doen wie het eerst ongi wordt? :)

Meiden we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, maar ik ben blij dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan.

Ik ben begin januari dit jaar gestopt met de pil en daarna één keer ongesteld geworden na 52 dagen.

Vooral omdat ik nu weet hoe het voelt om zo lang te moeten wachten zie ik er eigenlijk ook erg tegenop...je zou juist verwachten dat ik nu weet waar ik aan toe ben en dat ik wel ongesteld wordt, he?! Maar ja, nee, het voelt toch anders.

Ik hoop niet dat ik een jaar moet wachten voordat mijn cyclus wat korter wordt...

Ja, het is prettig om erover te kunnen praten, he. Vooral omdat sommige van ons hetzelfde probleem hebben.

Thanks meiden!

Groetjes, Tessje.

Hey Tess,

We gaan er van uit dat je cyclus deze keer niet zo lang is hoor!!
Je bent al aan de tarwekiemoliecapsules zie ik(ik ook intussen)dus we hopen er het allerbeste van he!
Kop he!
Ik blijf nog altijd voor je duimen,snap erg goed hoe je je voelt,is gewoon ...

Groetjes en hou je taai

Kopop Meiden,

Het is superfrusterend!!!!! Maar blijf in jezelf en je lichaam  geloven!!!!!!!

Luister eens goed naar het nieuwe liedje van de band Is Ook Schitterend. Het heet Uit de schaduw en daarin komt de tekst in voor "Zolang je durft te dromen komt vanzelf voor jou dat ene moment"            
Ik word er erg blij van.

Tijs

Terug
Bovenaan