ik vrees toch voor de duivels, wie heeft dit ook?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik had deze maand goede hoop, wist wanneer mijn eisprong was en daarvoor en daarna goed geklust. Had vijf dagen na mijn eisprong steekjes links onder in mijn buik en nog wat vage klachten. de steekjes heb ik nog steeds wel, maar sinds vanmiddag ook zo een weeeg gevoel van onderen, alsof je ongesteld moet worden. mijn nod is zondag, ik heb de hoop toch opgegeven, baal best al een beetje, want had toch hoop nu ik wist dat we het op de juiste dag hadden gedaan en sassie28 die klachten ook had en nu zwanger is!!!!
wat is dit toch vervelend allemaal, sorry voor mijn gezeur, maar hoop dat iemand dit herkent of net als ik ook in spanning zit.

alvast bedankt,

groetjes Nicole

Hoi,

Ik zit in hetzelfde schuitje.
Ik heb maandag mijn nod(duurt nog eeuwig).
Heb alle symptonen,beetje misselijk buikpijn rugpijn.
Heb gister en vandaag een beetje roze/rood slijm bloed verloren.
Dacht eerst nog aan een innestelings bloeding maar 2 dagen??mijn hoop is op dit moment heel klein geworden terwijl ik gister nog dacht dat ik echt zwanger was.
Moet nog effe geduld hebben.
Veel succes jij!!!!!!!!!!!!1

dank je voor je reactie, jij ook succes met afwachten he. weet nou niet meer of ik het in mijn eerste verhaal had geschreven maar had gewoon meer hoop deze maand door die ovulatietest. we hebben het echt op de goede dagen gedaan, ik weet dat je dan nog steeds geluk moet hebben, maar toch. ben gewoon bang dat er ergens iets niet goed is en het nooit gaat lukken, dat idee heb ik al sinds ik weet dat ik kinderen wil, maar kan natuurlijk ook gewoon zelfbescherming zijn.
om mijn verhaal nog even langer te maken, mijn moeder is heel lang bezig geweest om zwanger te raken van mij en mijn zusje. nou weet ik niet meer precies waarom, volgens mij waren ze lichamelijk wel in orde, maar nu durf ik het ook niet echt meer te vragen. ze weet namelijk niet dat ik ben gestopt met de pil.

wat een gedoe he! maar als blijkt dat de rode duivels gewoon weer komen, hebben we toch geen keuze dan gewoon doorgaan!!!!

groetjes

Hoi Cosy,

Hoe lang ben je al bezig?
Is het voor de eerste?
Hoe oud ben je?
Veel vragen he?!
Ik ben 30 en voor de tweede bezig.
Dit is de tweede maand zou wel snel zijn,maar heb tocheen beetje hoop.
Bij mijn eerste heb ik na 7 maanden een ovulatie test gebruikt en was meteen zwanger.

groetjes

hoi,
wat een vragen zeg, maar hier komen de antwoorden. ik ben 28 en mijn vriend is 32, we zijn nu vier maanden bezig maar weet achteraf dat de eerste 2 maanden geen kans hadden aangezien ik aan het ontpillen was en er deze maand met ovulatietest dus achter kwam dat ik mijn ei pas op dag 17 heb. oh ja en we gaan voor de eerste.
Ik heb trouwens ook best vaak gelezen dat er meiden zijn die ovulatietesten gebruiken en helemaal niet meteen zwanger raken, het kan toch nog wel?? help, ik maak mezelf gek nu volgens mij. by the way mijn vriend heeft er alle vertrouwen in.

groetjes

Hoi,

Bedankt voor de antwoorden!
In de bij sluiter van die testen staat dat als je na 3 maanden niet zwanger bent(wel op de [positieve dagen klussen!)je naar de Ha moet gaan.
Dus eigenlijk geven ze je 3 kansen met de ovulatie test.Als het dan niet raak is moet je ook niet meteen inpaniek raken.
Bij mijn schoonzus (was 2 jaar bezig) hebben ze toen eileiders door gespoten en was maand erne zwanger.Het hoeft niet altijd iets ernstigs te zijn
Eerst deze maand afwachten en niet meteen denken dat je hetzelfde als je moeder in elkaar zit.

groetjes

hoi,

dank je voor je reactie, dat zou dus betekenen dat we hierna nog twee rondes hebben voor ik naar de ha kan gaan. dat klinkt trouwens wel gek hoor, dat je zus haar eileiders heeft laten doorspuiten!! hihi.

ik heb de moed nog niet opgegeven hoor maar het is soms wel erg fijn om even van een ander wat te horen

Terug
Bovenaan