Ik vrees.....

Dat ik jullie ga verlaten.
Sinds gisteren eigenlijk al een vervelende buikpijn onderin mijn buik. Sinds vanmorgen onderin mijn rug. En ook sinds vanmorgen bruin bloedverlies . Mijn gevoel zegt dat dit niet goed is. Ik heb met de vorige zwangerschappen ook wel eens wat bloedverlies gehad, maar nooit in combinatie met buik- en lage rugpijn.
Ik heb de mevrouw van moeders voor moeders die vandaag zou komen, maar afgebeld.
Na 1,5 jaar eindelijk weer zwanger en dat maar 6 weekjes mogen zijn .
Meiden, jullie heel veel geluk met jullie zwangerschappen, dat jullie allemaal een mooi kindje mogen krijgen in oktober 2009!

Liefs Suus

Hoi Suus,

Ik heb er natuurlijk totaal geen verstand van, maar ik heb wel eens gehoord dat bruin bloed oud bloed is, en dus niet erg.
Kan je er nu niet achter komen of je vermoeden waar is? Naar de huisarts, of de verloskundige of zo. Lijkt me fijn om in ieder geval duidelijkheid te hebben..

Sterkte!!
xx Floppie

Als ik jou verhaal zo lees, denk ik niet aan een miskraam. Ik heb deze hele zwangerschap (7 weken) al last van menstuatie pijn en vervelende pijn onder in mn rug.
Bruin bloed is oud bloed, dat kan een adertje zijn wat geknapt is. Dat hoor je vaker.
Pas als je veel helder rood bloed gaat verliezen, duid dat op een miskraam.
Ik hoop voor je dat je het kindje mag houden. Vraag het oven na bij de vk.

Sterkte!!

Hoi lieve meiden,
Ik heb de VK gebeld en die zeiden ook dat het niks hoeft te betekenen. Dat het oud bloed van de innesteling kan zijn. Maar dat bloedverlies in combinatie met buikpijn natuurlijk wel een begin van een miskraam kan zijn. We moeten het gewoon afwachten.
Ik heb met de vorige zwangerschappen ook wel eens wat bloedverlies gehad, maar nooit in combinatie met deze buik en rugpijn. Mijn gevoel is dus eigenlijk gewoon niet goed. Vanmiddag ook weer wat (oud) bloed verloren en nog steeds dat vervelende gevoel. Niet continu maar af en aan.